دریادار سیاری در ستاد نداجا:

راهبرد ایران دفاعی است

فرمانده نداجا گفت: هدف جمهوری اسلامی ایران و راهبردش دفاعی بوده و هیچ کشوری را تهدید نکرده است.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار "حبیب الله  سیاری"  فرمانده نداجا در مراسم سالروز نداجا که با حضور جمعی از وابستگان نظامی کشورهای خارجی برگزار شد اظهار داشت: 7 آذر سالروز جانفشانی و نمایش اقتدار نداجا بود و اگر این جانفشانی صورت نمی گرفت امروز این امنیت و اقتدار در خلیج فارس و دریای عمان وجود نداشت.


وی ادامه داد: هدف جمهوری اسلامی ایران و راهبردش دفاعی بوده و هیچ کشوری را تهدید نکرده و به تمامی تجاوزات پاسخی محکم می دهد.

دریادار سیاری تاکید کرد: نیروی دریایی حضوری افتخار آفرین در آب های آزاد داشته و پرچمدار امنیت در این آب ها بوده و نداجا بر اساس وظیفه بشردوستانه خود به کشتی های تجاری سراسر دنیا کمک کرده و با دزدان دریایی برخورد می کند.

فرمانده نداجا با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: نیروی دریایی می خواهد با اعزام ناوگروه ها به سایر نقاط جهان با آن ها ارتباط برقرار کند و حاضر است برای برخورد با متجاوزان با نیروی دریایی کشورهای مختلف همکاری کند.

دریادار سیاری عنوان داشت: تامین امنیت شمال اقیانوس هند به دست هند و همسایگانش صورت می گیرد و حمایت از گروه های تروریستی که امروزه دنیا را تهدید می کنند مورد قبول ما نیست و ما معتقدیم که می توانیم با ارتباط دوستانه امنیت را در شمال اقیانوس هند برقرار کنیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: نداجا آماده است برای برقراری صلح در سایر نقاط جهان با نیروهای دریایی کشورهای دوست همکاری نماید و به تبادل اطلاعات درباره مباحث دریایی با همه کشورهای  بپردازد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار