عکسی از علامه شیخ ابراهیم زکزاکی هنگام دستگیری

در پی حمله اخیر به حسینیه شیعیان، تصویری جدید از دبیر کل جنبش اسلامی نیجریه منتشر شد که نشان دهنده وحشیگری نظامیان نیجریه‌ای درحق این روحانی شیعه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری شبکه العالم به تصویری از علامه شیخ ابراهیم زکزاکی، دبیرکل جنبش اسلامی نیجریه (جنبش شیعیان،) دست یافت که نشان دهنده وحشیگری نظامیان نیجریه ای درحق این روحانی است.

نظامیان رژیم زکزاکی که سه پسرش سال گذشته در حمله پلیس نیجریه کشته شدند، به همراه صدها نفر دیگر درمراسم آغاز ماه ربیع الاول در حسینیه ای در آن کشور مورد هجوم قرار گرفتند.

عکسی از وحشیگری نظامیان نیجریه در حق علامه شیخ ابراهیم الزکزاکی

درتصویر منتشر شده الزکزاکی که به شدت درحمله نظامیان نیجریه به حسینیه مجروح شده است، توسط دو نفر از آنان به روی زمین کشیده می شود.

در حالی که ارتش نیجریه، شیعیان این کشور را به تلاش برای کشتن رئیس ستاد مشترک این کشور در "زاریا" متهم کرده است، جنبش شیعیان موسوم به "جنبش اسلامی" با رد این ادعاها، تاکید کرد که ارتش در اقدامی از پیش برنامه ریزی شده به حسینیه بقیه الله حمله کرد که در این حمله دست کم 33 نفر از شهروندان بدون دفاع به شهادت رسیدند.



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۹ تير ۱۳۹۵
انشاالله در اينده نزديک انتقام ابراهيم زکاکي ها رو خواهيم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۲ دی ۱۳۹۴
خدا رحمتت کند باعث شدی دوباره شیطان از خشم به خود بپیچد وباعث سر فرود اوردنش شوی وباعث سربلندی ماآدمها در برابرموجودات دیگر .....خدا یا تو شاهدی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۴ دی ۱۳۹۴
واقعا بايدبه اين شيخ بزرگ شيعه افتخاركرد شش فرزندشوازدست داده ولي دست ازمقاومت برنميدارد اين مرد بزرگ قابل تقديس ست سپاه قدس ايران نبايد ساكت بشيند حاج قاسم غرش كن كه ماكنارت هستيم سكوت ديگرحرام است
Germany
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۶ آذر ۱۳۹۴
صاحب الزمان کجایی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
سلام بر آنانکه در راه اسلام واقعی از جان و مال و فرزندان و خانواده خویش گذشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
سلام
اوخواهدآمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
لعنت الله علی قوم الظالمین.... مرگ بر صهیونیست هاوامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
باديدن همچين تصاويري هرانسان آزاده اي تاسف ميخوره آمريكا وعربستان وهم پيمانانشان مي دانند درمذهب شيعه واسلام واقعي ازاررسانی به انسانها وحيوانات نهي شده چه برسد به ترور وكشتار اين تهمتها به دبيركل جنبش اسلامي بي پايه واساس است وتنها بهانه اي براي حمله به شيعيان مظلوم نيجريه ونسل كشي شعيه كه توسط وهابييت وآمريكا هدايت مي شود خداوندا ظهور مولايمان امام زمان را برسان تنها اوست كه مي تواند انتقام خونهايه ريخته شده توسط اين مزدوران عربستاني و...بگيرد لبيك يا مهدي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
خدا لعنت کنه امریکا و اسرائیل رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
لعنت خدا بر کفار
آخرین اخبار