ابراهیمی در همایش همگرایی اصولگرایی:

همایش 5 هزار نفری اصولگرایان هشتم بهمن برگزار می‌شود

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: همایش بزرگ 5 هزار نفری اصولگرایان هشتم بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در همایش همگرایی اصولگرایی که عصر امروز(چهارشنبه) در شهرری برگزار شد، اظهارداشت: همایش بزرگ 5 هزار نفری اصولگرایان هشتم بهمن در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته منتهی به انتخابات نیز همایش 10 هزار نفری اصولگرایان برگزار خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه جریان اصولگرایی ابداع مقام معظم رهبری است، گفت: اصولگرایان یعنی کسانی که در چارچوب اسلام و اصول آن حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات ریاست جمهوری میان اصولگرایان اختلاف افتاد و قدرت از دست رفت اما رهبری تاکید کردند که گروههای حزب‌اللهی را جمع کنید لذا تعدادی از اصولگرایان از جمله حجت‌الاسلام تقوی در صحنه حاضر شده و به آنان گفته شد که وساطت کنند تا آیت‌الله مهدوی کنی محوریت را بر عهده بگیرد که با پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه اصولگرایان به وحدت رسیدند.

ابراهیمی با بیان اینکه تلاشمان این است که یک مجلس ولایت‌مدار و در خدمت مردم تشکیل دهیم، خاطرنشان کرد: ما امنیت خوبی داریم اما عدالت اجتماعی خوبی نداریم، از طرفی هم وضع معیشتی مردم نیز خوب نیست لذا به دنبال مجلسی هستیم که بتواند به معیشت مردم رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه وحدت میان اصولگرایان تحقق یافته است، گفت: همه اصولگرایان با هم هستند و حداد عادل هم سخنگوی ماست که به وجودش افتخار می‌کنیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: امیدوارم مجلسی با محوریت افراد حزب اللهی تشکیل شود و ولایت‌مدار باشد لذا امیدوارم لیستی که اصولگرایان ارائه می‌دهند لیستی با شد که مقام معظم رهبری آن را امضا کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار