شبکه نسیم «شکلات تلخ» را در ایام دهه فجر روی آنتن می‌برد

مستند «شکلات تلخ» با حضور هنرمندان و ورزشکاران در ایام دهه‌ فجر روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

شاهین صمدپور، تهیه‌کننده کارگردان برنامه تلویزیونی «شکلات تلخ» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جزئیات این مستند تلویزیونی گفت: برنامه تلویزیونی «شکلات تلخ» از جمله برنامه‌های مستند شبکه‌ نسیم است که تا به امروز حدود 13 قسمت از 260 قسمت آن به اتمام رسیده است.

وی در ادامه بیان کرد: «شکلات تلخ» با ساختار مستند و آیتم‌های مختلف طنز بستر مناسبی را ایجاد کرده است تا آسیب‌های اجتماعی را با درون مایه‌های شوخی و خنده به تصویر بکشد.

کارگردان برنامه تلویزیونی «شوک» در خصوص زمان پخش برنامه تلویزیونی «شکلات تلخ» توضیح داد: در گفتگوهایی که با مدیر شبکه «نسیم» داشتیم، این احتمال است که شاید برای ایام دهه فجر و یا اواسط اسفند «شکلات تلخ» به روی آنتن برود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه «شکلات تلخ» یک برنامه مستندمحور است و بالطبع اکثر لوکیشن‌هایش، فضای مختلف خارجی است که خودم به عنوان گزارشگر به تولید و هماهنگ کردن آن‌ها می‌پردازم.

صمدپور، در خصوص اجرای بهنوش بختیاری در برنامه «شکلات تلخ» اظهار داشت: خانم بختیاری به عنوان مجری بخش‌هایی از برنامه «شکلات تلخ» در کنار هنرمندان و ورزشکاران از جمله پژمان بازغی، علی لهراسبی و ... در این برنامه حاضر می‌شود.

تهیه‌کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «شکلات تلخ» از سختی‌ها و مشکلات مستندسازی گفت: سوژه یابی، هماهنگی سخت‌ترین بخش از مراحل مستندسازی است که ساختار و روند این ساختار فیلم سازی را به مراتب سخت‌تر می‌کند. در همه‌ جای دنیا مستند از جمله برنامه‌هایی است که همیشه پرمخاطب است، اما متأسفانه در ایران کمتر به آن پرداخته شده و از سوی مخاطبان نگاه کمتری به آن است.



انتهای پیام/ 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.