جزئیات همکاری مشترک ایران و روسیه در زمینه آبزی پروری

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش آبزیان گفت: درصدد هستیم در زمینه خاویار و پرورش برخی گونه های آبزی پروی و پرورش ماهی در قفس همکاری مشترک علمی و تحقیقاتی با روسیه داشته باشیم.

محبی**جزئیات همکاری مشترک ایران و روسیه در آبزی پروریارسلان قاسمی مدیر عامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص جزئیات همکاری ایران و روسیه در زمینه تولید و سرمایه گذاری مشترک اظهار داشت: در سفر هیات روس به ایران و طی توافقات صورت گرفته گذشته چند نکته را در همکاری مشترک با روسیه برای آینده محصولات شیلاتی هدف گذاری کرده ایم.

وی افزود: درصدد هستیم در زمینه خاویار و پرورش برخی گونه های آبزی پروی و پرورش ماهی در قفس همکاری مشترک علمی و تحقیقاتی با روسیه داشته باشیم.

قاسمی در ادامه بیان کرد: بنده معتقدم برای صادرات محصولات شیلاتی به روسیه بایستی بخش های خصوصی وارد کار شوند زیرا طبق سیاست های اصل 44 و اقتصاد مقاومتی دولت تنها باید زیر ساخت های لازم را فراهم کندو باید گفت: در غیر این صورت سیاست ها با اصل 44 و اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارند.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش آبزیان یاد آور شد: بازار روسیه بازار بزرگی است که در ابتدا لازم است که علایق و سلیقه های روس ها ارزیابی شود و پس سپس بازاریابی صورت گیرد زیرا انحصاری که در این بازار بوجود آمده تنها موجب کاهش صادرات شده به طوری که بر اساس آمار گمرک ایران در هفت ماهه نخست سال تنها 100 تن صادرات میگو به روسیه داشته است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اقتصادی ، آبزیان ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار