رحمانی فضلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشکل امنیتی در انتخابات وجود ندارد/ نماینده وزارت کشور اعتراض ردصلاحیت‌شده‌ها رابررسی می‌کند

وزیر کشور گفت: مقرر شد که نماینده وزارت کشور اعتراض برخی داوطلبان به صلاحیت‌شان را بررسی کند.

مشکل امنیتی در انتخابات وجود ندارد/ پرونده‌های خاص به صورت خاص بررسی می‌شودعبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رایزنی داوطلبان مجلس شورای اسلامی با شورای نگهبان در خصوص بررسی صلاحیت‌هایشان، اظهار داشت: در این راستا ما با شورای نگهبان تعاملات بسیاری داریم و در نشستی که با این شورا داشتیم، موضوع اعتراض داوطلبان به صلاحیت‌شان مطرح و مقرر شد که نماینده وزارت کشور این موضوع را بررسی کند.

وی اضافه کرد: با توجه به تقسیم کاری شورای نگهبان، پرونده‌ها میان آنها توزیع شده است. بیش از 5 هزار نفری که اعلام تجدید نظر در صلاحیتشان داشتند در گروه کارشناسی مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

وزیر کشور اظهار داشت: مواردی را که به طور خاص به دست ما رسیده به صورت خاص و موارد کلی را به صورت عمومی پیگیری می‌کنیم و روند کار بسیار خوب است.

وزیر کشور با ابراز امیدواری از پایان بررسی‌ها تصریح کرد: امیدواریم بررسی صلاحیت‌ها به نتایج خوبی برسد و بتوانیم رقابت قابل قبول و رضایت خوبی را در پروسه انتخابات داشته باشیم.

رحمانی فضلی همچنین درباره حادثه اخیر در استان خوزستان در به قتل رسیدن یکی از طرفداران داوطلبین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این گونه حوادث همواره رخ می‌دهد ما در این راستا مشکل امنیتی نداریم، اما امیدواریم در آینده شاهد اینگونه اتفاقات ناگوار نباشیم.


انتهای پیام/

 

برچسب ها: مجلس ، وزیر ، وزارت کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار