عارفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان به جای شلوغ‌کاری، خود را اصلاح کنند/ شورای نگهبان خط مقدم مبارزه است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اصلاح‌طلبان بهتر است به جای شلوغ‌کاری، خود را اصلاح کنند.

ئد
فرج‌‌الله عارفی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب‌و تشکلهای  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه عملکرد شورای نگهبان و واکنش برخی اصلاح‌طلبان به ردصلاحیت‌ها در روزهای گذشته اظهارداشت: شورای نگهبان در طول تاریخ پس از انقلاب همواره نگاهش معطوف به اجرای قانون و عدالت بوده است و هم فقهای شورای نگهبان و هم حقوقدانان که در این شورا فعالیت می‌کنند، به دنبال خط‌ کشی در مسائل سیاسی نبوده اند تا فعالان عرصه سیاست را را به دو طیف سیاسی چپ و راست تقسیم کنند.

وی افزود: برخی جریان‌های سیاسی به این دلیل که پایگاه اجتماعی ندارند و یا متناسب با شعارهایشان نتوانسته‌اند فعالیت کنند، با مظلوم‌نمایی درصدد جبران این وضعیت هستند اما باید بدانند با مظلوم‌نمایی و داد و بیداد نمی‌توانند آرای از دست رفته خود را برگردانند.

این نماینده مجلس با اشاره به عملکرد برخی اصلاح‌طلبان در رسانه‌ها و این ادعا که بیشتر آنها رد صلاحیت شدند، گفت: بهتر است اصلاح‌طلبان خودشان را اصلاح کنند و به جای تهمت‌زنی و داد و فریاد به مردم خدمت کنند چراکه شورای نگهبان در تمام ادوار رویه‌ای ثابت داشته است.

وی ادامه داد: در همه دنیا و در تمام نظام‌ها خط قرمزهایی وجود دارد و چنانچه هر فردی با هر جایگاهی ز خطوط آن نظام بگذرد با وی برخورد می‌شود، چون نظام نباید ملاحظه‌کاری کند و باید با خاطیان خطوط قرمز برخورد کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه امروز کشور ما در دوران حساس پسابرجام قرار دارد، گفت: آمریکا و دیگر کشورهای غربی به انتخابات مجلس دهم تطمبع کرده اند تا شاید بوسیله ایجاد ساختار خاصی در مجلس به خواسته‌های دیرین خود برسند، اما قطعا  مردم این فرصت را به آنها نمی‌دهند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار