پیام تسلیت رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درپی درگذشت امیر سرلشکر سلیمی

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی درگذشت فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس درپی درگذشت امیر سرلشکر سلیمیبه گزارش حوزه‌ مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی مشاور نظامی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

متن پیام نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت دلاور روزهای حماسه و ایثار، امیر سرلشکر محمد سلیمی، مشاور نظامی رهبر معظم انقلاب و فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید. مرحوم امیر سرلشکر سلیمی از فرماندهان شجاع و حماسه‌آفرینی بود که در سال‌های جنگ‌ تحمیلی و دوران دفاع مقدس  با تعهد انقلابی خویش، کارنامه‌ای درخشان از ایثار و درایت را برجای گذاشت. 

مجاهدت‌های خالصانه امیر خستگی ناپذیر ارتش اسلام در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تلاش‌های مجدانه در سال‌های پس از انقلاب اسلامی همچون فرماندهی ستاد جنگ‌‌های نامنظم، وزارت دفاع و ریاست دفتر مشاوره نظامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین فرماندهی کل ارتش و مشاورت فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش؛ فرازهایی از افتخارات آن مرحوم است که به یادگار خواهد ماند.

اینجانب فقدان امیر سرافراز سرلشگر سلیمی را به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان و کارکنان مخلص ارتش و خانواده مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

انتهای‌ پیام/
برچسب ها: جلالی ، سلیمی ، تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار