دریادار فدوی در صحن علنی مجلس:

فیلم‌های بیشتری از آمریکایی‌ها داریم که اگر خباثت کنند، پخش می‌کنیم

فرمانده ندسا گفت: فیلم‌هایی از آمریکایی‌ها داریم که اگر خباثت کنند، آنها را پخش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در سخنرانی در صحن علنی مجلس با اشاره به اتفاقی که اخیرا در جزیره فارسی افتاد و دستگیری تفنگداران آمریکایی عنوان داشت: در چند ساعت اتفاقاتی که در آنجا افتاد، آمریکایی‌ها حقارت‌های وحشتناکی را تجربه کردند.

وی ادامه داد: فیلم‌های بسیاری از لپ تاپ ها و موبایل‌هایشان استخراج کردیم که اگر خباثت کنند، آنها را پخش می‌کنیم و حقارتشان صدبرابر خواهند شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه 4 بار با آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در این مدت اخیر درگیر شده‌ایم، اما تنها کشوری هستیم که بدون هیچ‌گونه واهمه اعمال حاکمیت می‌کنیم، افزود: در هیچ‌جای دنیا کشتی آمریکایی توقیف نمی‌شود، اما ما این کار را انجام دادیم.

دریادار فدوی تاکید کرد: شیطان بزرگ تلاش می‌کرد تا با سخنان سخیف ما را تحقیر کند که در این پروسه شکست خورد و ما در جزیره فارسی که وسعتش به اندازه یک زمین فوتبال بوده و 130 کیلومتر از سواحل ما فاصله دارد،  همواره در آنجا حضور داریم و با اقتدار اعمال حاکمیت می‌کنیم.

وی با اشاره به شکست راهبردی آمریکا در خلیج فارس گفت: برخی تلاش می‌کنند تا دشمنی آمریکا را با شیطان‌های کوچک همچون عربستان جایگزین کنند که هیچ‌گاه نباید این اتفاق بیفتد و هیچ دشمنی همچون آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی توطئه نکرده و جایگزینی شیطانک‌های کوچک به جای شیطان بزرگ یک انحراف است.


انتهای پیام/
برچسب ها: فدوی ، سپاه ، ندسا ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
خدا قوت دلاوران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
خداقوت دلیرمردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
فدایی داری سردار فدوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
حتما فیلم از داخل کشتی نظامی امریکایی هاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
پخش کنید تا توخالی بودن این آرنولدها اثبات شود.
آخرین اخبار