حجت الاسلام و المسلیمن صدیقی:

حضور همگانی مردم در انتخابات جریان نفوذ را دفع می‌کند

امام جمعه موقت تهران گفت: حضور همگانی مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی جریان نفوذ را دفع می‌کند.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در نشست 3 هزار نفره مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) هیچ کاری را برای غیر خدا انجام نداد و غیر از خدا را لحظه‌ای در زندگی‌اش سهیم نکرد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: ملتهایی که در زمان حاضر خواب هستند غارت می‌شوند و دانشگاه‌هایی که خواب باشند کشورهای مستکبر مرزهایشان را می‌دزدند و دانشمندانی که خواب هستند دانش خود را به استعمار می‌فروشند و برای کاخ سفید عبودیت می‌خرند. بیداری خیلی مهم است زیرا اگر بیدار نباشیم جوسازی‌ها و طوفانها ما را با خود می‌برد.


وی ادامه داد: چرا امام بن بست نداشت و از شاه نمی‌ترسید در صورتی که در آن دوران از نظر عده‌‌ای مبارزه با شاه هیچ توجیه علمی نداشت. امام با اتکا به کدام قدرت فرمودند شاه رفتنی است و چرا ایشان گفتند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند چرا امام از جنگ نترسید اما عده‌ای از تحریمها ترسیدند چرا برخی‌ها در فتنه‌ها آرامش نداشتند و کشور را ملتهب کردند و امام و رهبری در مشکلات و فتنه‌ها آرامش دارند چون متعلق به خدا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به موضوع انتخابات پیشروی کشور و حضور همگانی مردم در آن اظهار داشت: در انتخابات پیشرو دولت آمریکا روبه‌روی ملت ایران است و به همین خاطر خطر نفوذ به طور جدی کشور عزیز ما را تهدید می‌کند. آمریکا می‌خواهد در برخی از پایگاه‌های کشور تسلط داشته باشد تا اتحاد میان مردم و حکومت را از بین ببرد ولی مردم باید با حضور همگانی خود این جریان را از بین ببرند.


انتهای پیام/
برچسب ها: نفوذ ، صدیقی ، آمریکا ، کاخ سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار