مخفی شدن سردخانه های میوه های قاچاق در اطراف تهران

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: میوه های قاچاق با تریلی به حاشیه تهران آمده و به سردخانه های واقع در باغ های اطراف می روند.

مخفی شدن سردخانه های میوه های قاچاق در اطراف تهرانحسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه وسبزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص عرضه میوه های قاچاق به میزان مرکزی میوه و تره بار اظهار داشت: در میدان مرکزی میوه وتره بار ممنوعیت عرضه میوه های قاچاق وجود داشته اما باید گفت که مغازه داران تنها چند نمونه از آنها را در ویترین مغازه های خود قرار می دهند که درصورت کشف توسط بازرسین این قانون وجود دارد که تنها میوه های قاچاق زیر یک میلیون تومان ضبط و برای آنها پرونده تشکیل نمی شود.

وی افزود: میوه های قاچاق با تریلی به حاشیه تهران آمده و به سردخانه های واقع در باغ های اطراف می رود و پس از اینکه دلالان درمیادین خریداران خود را پیدا کردند از آنجا با وانت هایی که روی آن میوه های مجاز گذاشته شده و زیر آن میوه های قاچاق به میادین مرکزی تره بار می آید که درنهایت میوه های قاچاق درمغازه سطح شهر رویت میشود که در این خصوص لازم است دستگاه مربوطه با نظارت بیشتر جلوی این امر را بگیرند.

مهاجران در خصوص ورود سیب آمریکایی به بازار گفت: میوه های آمریکایی همچون سیب به کشور نمی آید و برخی افراد تنها با سوء استفاده می خواهند که با قیمت بالاتری به افراد عرضه کنند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: اقتصادی ، میوه ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار