آصفری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس دهم قدم‌های اول‌ را در مسیر جناح بندی‌های حزبی قرار ندهد

نماینده مردم اراک گفت: نمایندگان باید مراقب باشد که نطفه مجلس دهم از ابتدا با گرایشات حزبی اصلاح‌طلب، اصولگرا و یا معتدل بسته نشود.

محمد حسن آصفری ؛نماینده مردم اراک در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اولویت‌های کاری نمایندگان مجلس دهم، گفت: مجلس دهم باید با دوری از  گرو کشی جناح‌های اصلاح طلب و اصولگرا از هر گونه سیاسی‌کاری و باند‌بازی خودداری کند، چراکه زمان، زمان پیگیری مطالبات مردم است.

نماینده مردم اراک با تاکید بر مسئله بیکاری جوانان در ادامه افزود: امروز مهمترین معضل جامعه،‌ بیکاری است و در حال حاضر بیش از 5 میلیون نفر از جوانان تحصیلکرده جامعه جویای کار هستند که بنده معتقدم اگر مشکلات اشتغال جوانان رفع نشود، مشکلات جدی در توسعه کشور خواهیم داشت.

آصفری تصریح کرد: مجلس دهم از ابتدای شروع به کارش باید مراقب باشد که قدم‌های اولیه خود را درست بردارد تا نطفه مجلس دهم با گرایشات حزبی اصلاح‌طلب، اصولگرا و یا معتدل بسته نشود.

نماینده مردم اراک در ادامه با اشاره به اینکه مجلس دهم باید به رفع مشکلات اقتصادی نظیر تورم ، گرانی، توجه داشته باشد، اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی ، جلوگیری از واردات بی رویه کالا از جمله الویت‌های مجلس دهم است.

وی با بیان اینکه جلوگیری از واردات کالا اهداف اقتصاد مقاومتی محقق می کند، افزود: قطعا این مسئله به حمایت از تولید کننده داخلی کمک می‌کند.

آصفری ادامه داد: رویکرد مجلس دهم باید رویکردی براساس اقتصاد مقاومتی باشد.

نماینده مردم اراک بیان داست: مورد دیگری که مجلس دهم باید به آن بپردازد بیمه کشاورزان است لذا فردی بعداز 50 الی 60 سال فعالیت جسمانی وقتی توانایی کار کردن بر روی زمین را ندارد باید به وسیله بیمه مورد حمایت مالی قرار بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه مبحث بهداشت و درمان را از جمله مهمترین الویت‌های مجلس دهم برشمرد و گفت: تجهیز و رساندن امکانات درمانی و ایجاد عدالت اجتماعی در حوزه خدمات درمانی از مهمترین وظایف مجلس دهم است.

وی در بخش پایانی  اظهاراتش به مبحث سیاست خارجی در سال 95 اشاره کرد و گفت: در سال 95 می کوشیم تا سیاست خارجی را در جهت عزت، حکمت و مصلحت نظام قراردهیم زیرا که توسعه روابط ما با کشورهای دیگر کمک به صادرات ایران و افزایش ضریب امنیت سرمایه‌گذاری کشورمان می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار