راه و شهرسازی در هفته گذشته؛

تشدید نظارت بر سفرهای نوروزی/ گره رکود مسکن با وام باز نمی شود

حمایت از تولید علاوه بر سبب بهبود وضعیت اشتغال بلکه به دنبال آن افزایش نقدینگی را بر وضعیت بازار مسکن دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛موج گرانی مسکن و گره رکودی که با افزایش وام باز نمی شود از مهم ترین رویدادهای راه و شهر سازی در هفته ای که گذشت؛

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری های ایران و بلغارستان در زمینه های همکاری های صنعتی و تجاری، حمل و نقل و اجتماعی دو کشور برگزار شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با اشاره به اینکه اكیپ های نظارتی در ایام نوروز افزایش می یابد گفت: خرید بلیت اینترنتی هواپیما تنها از طریق سایت های شرکتهای معتبر مجازاست.

کارشناس مسکن گفت: حمایت از تولید علاوه بر سبب بهبود وضعیت اشتغال بلکه به دنبال آن افزایش نقدینگی را بر وضعیت بازار مسکن دارد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط پسابرجام می‌توانیم از سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی برای توسعه زیرساخت‌ها استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افزایش وام مسکن در افزایش قیمت بی تاثیر نیست و صرفا تحریک تقاضا بدون توجه به تولید پاسخگوی نیاز جامعه نیست.

وام مسکنی که بازهم مُسکن نشد/ کدام زوج توانایی پرداخت اقساط دومیلیونی را دارد؟
سقف تسهیلات خرید مسکن تا 160 میلیون تومان افزایش یافت و همچنان دردی دوا نمی کند.

مدیرعامل سازمان کشتیرانی گفت: ملوانان خارجی طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، به تدریج از ناوگان حمل و نقل دریایی حذف خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر گسترش توان حمل و نقل هوایی کشور، درباره آخرین وضعیت مذاکره با شرکت هواپیماسازی بویینگ و مراحل پیشرفت امضای قرارداد با ایرباس سخن گفت.

عضوهیئت مدیره بانک مسکن گفت: زوجین خانه اولی می توانند از تسهیلات جدید خرید مسکن حداکثر تا 160 میلیون تومان استفاده کنند.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود اولین قطار کشور چین به ایران، گفت: ورود قطار چینی به ایران، نشان دهنده احیای جاده ابریشم است.

انتهای پیام/












اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار