ظریف با معاون دبیر کل سازمان ملل و دبیر اجرائی اسکاپ دیدار کرد

وزیر امور خارجه با معاون دبیر کل سازمان ملل و دبیر اجرائی کمیسیون اقتصادی و اجتماعی ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) دیدار و گفت وگو کرد.

ظریف با معاون دبیر کل سازمان ملل و دبیر اجرائی اسکاپ دیدار کردبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  'محمدجواد ظریف' رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در دیدار با خانم 'شمشاد اختر' معاون دبیر کل سازمان ملل و دبیر اجرائی اسکاپ در مورد مسائل مختلف این نهاد سازمان ملل متحد گفت وگو و رایزنی کرد.

در پایان این دیدار، ضیافت ناهار دبیر اجرائی اسکاپ به افتخار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و 'سرتاج عزیز' مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی برگزار شد.
 
دبیر اجرائی اسکاپ و دو مقام بلندپایه ایران و پاکستان در ابتدای ضیافت ناهار، دیدگاه های خود در خصوص اسکاپ و برنامه های آن را ارائه کردند.

سفیر ایران در تایلند نماینده دائم ایران در کمیسیون اقتصادی اجتماعی ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) است و هفتاد و یکمین نشست سالانه این کمیسیون امسال در بانکوک برگزار شد.

پیشنهاد ایران برای تاسیس 'اپدیم' امسال در هفتاد و یکمین اجلاس اسکاپ در منطقه آسیا و اقیانوسیه مطرح و با اجماع وزیران و مقامات عالیرتبه شرکت کننده به تصویب رسید.
 
کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل برای منطقه آسیا و اقیانوسیه با عضویت بیش از 60 کشور منطقه ای و فرامنطقه ای بزرگترین کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (آنکتاد) است که معاون دبیرکل سازمان ملل ریاست این کمیسیون را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدار ، ظریف ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار