استاندار تهران در جمع خبرنگاران:

هیچ صندوقی در تهران بازشماری نشد

استاندار تهران گفت: هیچ صندوقی در تهران بازشماری نشد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در جمع خبرنگاران درباره تعداد شکایت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه تهران اظهار داشت: 27 شکایت انتخاباتی از حوزه انتخابیه تهران وصول شده است و تمامی آن را به شورای نگهبان ارائه شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در شعب اخذ رای بازشماری صندوق صورت گرفته یا خیر، تاکید کرد: هیچ  کدام از صندوق‌های شعب اخذ رای مورد بازشماری قرار نگرفتند.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره حواشی به وجود آمده در تغییر معاونت امنیتی استانداری تهران و علت در دسترس نبودن سرپرست جدید این معاونت، گفت: به هر حال شغل ایشان ایجاب می‌کند زیاد در دسترس نباشند، آقای همدانی سرپرست جدید جانباز 70 درصد هستند و در انتخابات پیش رو نیز خوب درخشیدند.

استاندار تهران با بیان اینکه رئیس‌جمهور 3 سفر به شهرستان‌های استان تهران در سال 94 داشتند، گفت: پروژ‌ه‌های عمرانی خدماتی و رفاهی که در این سفرها عملیات عمرانی‌شان آغاز شده حتما تا پایان سال 95 باید به پایان برسند. البته یکی دو پروژه عمرانی هم به دلیل وسعت گسترده آنها اوایل سال 96 به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در تهران هیچ صندوقی بازشماری نشد، گفت: آرایی که برای تهران اعلام شده 100 درصد درست و این شمارش از 3 کانال صورت می‌گرفت و در نهایت نیز 2 نفر آخرین آمار را مورد بررسی قرار می‌دادند، بنابراین هیچ خللی در روند شمارش نداشتیم.

هاشمی با بیان اینکه شمارش آرا در تمامی شعب اخذ رای در استان تهران با کمال دقت و نظارت‌های بسیار بالایی انجام گرفت، افزود: آرا‌ی اعلام شده صد در صد صحیح بود و خوشبختانه هم مجریان و هم ناظران از آرای مردم صیانت کردند و حق‌الناس حفظ شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تا الان صحت انتخابات در تهران از سوی شورای نگهبان مورد تائید قرار نگرفته است، اظهار داشت: شورای نگهبان از دیروز بررسی صحت انتخابات در تهران را آغاز کرده است.

استاندار تهران در پاسخ به اینکه اینکه چرا یک سخنرانی مجوزدار در ورامین توسط عده‌ای با اخلال مواجه شد، اظهار داشت: آن مراسم و سخنرانی که مدنظر شماست بهم نخورد، هر چند حواشی پیش آمد، اما در نهایت این مراسم با سخنرانی‌‌های از پیش تعیین شده به پایان رسیده بود.

هاشمی درباره سخنرانی احمدی نژاد هم گفت:‌ درباره سخنرانی احمدی‌نژاد آنها ابتدا گفتند که بنیاد شهید دعوت کرده، اما بعدا بنیاد این مسئله را تکذیب کرد. به هر حال ما معتقدیم برای مراسم‌های ارزشی که جنبه گرامیداشت دارند نیاز به مجوز نیست، اما گرفتن مجوز می‌تواند برای تامین امنیت آن مراسم خوب باشد.

وی گفت: احمدی‌نژاد برای سخنرانی خود در ورامین درخواست مجوزی نکرده بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.