با نصب یک نرم افزار؛

پیامک‌های تبلیغاتی دیگر برای شما نمی‌آید + دانلود

اگر از دست پیامک‌ها تبلیغاتی و ناخواسته خسته شده‌اید و روزانه کلی پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کنید، می‌توانید با نصب یک نرم افزار ویژه تلفن‌های هوشمند اندرویدی برای همیشه با آن‌ها خداحافظی کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از مشکلات اکثر افراد در استفاده از تلفن‌های همراه و به ویژه سیم کارت‌های مختلف مواجه شدن با قبض‌های نجومی یا تمام شدن شارژ پولی سیم کارت‌های اعتباری محسوب می‌شود آن هم به علت پیامک‌های تبلیغاتی، کافیست نگاهی به ریز هزینه‌های استفاده شده بی اندازیم تا مشاهده کنیم هزینه‌هایی نسبتا زیاد برای استفاده از ارزش‌های افزوده پیامکی محاسبه شده است، تا به حال روش‌های مختلفی برای غیر فعال سازی پیامک‌های تبلیغاتی و به ویژه ارزش افزوده معرفی شده است که می‌توان گفت هیچ کدام از آن ها کاربرد نداشته‌اند.

پیامک‌های تبلیغاتی دیگر برای شما نمی‌آید + دانلود

وزارت ارتباطات به تازگی یک کد تماس رایگان برای غیر فعال سازی پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده راه اندازی کرده است، این سامانه *800# کمک می‌کند تا از دست پیامک‌های تبلیغاتی و مزاحم راحت شوید، راه حل ساده‌تر استفاده از این برنامه زیر است، که تمامی کدهای مورد نیاز بر روی آن پیاده سازی شده است. با نصب این برنامه می‌توانید تمامی سرویس‌های فعال ارزش افزوده را مشاهده کنید و با فشردن یک دکمه همه آن‌ها را غیرفعال کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 710 کیلوبایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 3.1 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار