امیری:

در حوزه ممسنی مشکل امنیتی خاصی وجود ندارد

سخنگوی وزارت کشور گفت: شرایط امنیتی انتظامی خوبی در سراسر کشور برقرار است و در حوزه ممسنی نیز مشکل امنیتی خاصی وجود ندارد.

در حوزه ممسنی مشکل امنیتی خاصی وجود ندارددر حوزه ممسنی مشکل امنیتی خاصی وجود نداردبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  "حسینعلی امیری" سخنگوی وزارت کشور با حضور در در خبر 19 شبکه خبر درباره روند برگزاری انتخابات امروز اظهار داشت: با گزارش هایی که به صورت مستمر و مرتب از حوزه های انتخابیه داشتیم، شرایط انتخابات در کلیه حوزه ها بسیار خوب، جریان دارد و مشکل خاصی مطقاً وجود ندارد.

وی با بیان این که تعرفه به اندازه کافی در اختیار حوزه های انتخابیه قرار داده شده افزود: انتخابات در فضایی خیلی آرام در حال برگزاری است

سخنگوی وزارت کشور اضافه کرد: شرایط امنیتی انتظامی خوبی در سراسر کشور برقرار است و در حوزه ممسنی نیز مشکل امنیتی خاصی وجود ندارد.

سخنگوی وزارت کشور خاطر نشان کرد: در طول انتخابات ممکن است در برخی از حوزه ها به دلیل مسائل قومی و قبیله ای گاهی طرفداران کاندیداها نتوانند احساسات خود را کنترل کنند که امری عادی است و هیچ نگرانی در آن جا وجود ندارد.

امیری گفت: لحظاتی قبل هم با آقای ره پیک صحبت کردم که ایشان هم در خصوص گزارش هایی که از حوزه های انتخابیه به شورای نگهبان رسیده ابراز رضایت کردند.

سخنگوی وزارت کشور درباره تمدید زمان برگزاری انتخابات نیز اظهار داشت: این که تمدید داریم یا نه در اختیار وزیر کشور است و طبق نظر ایشان تصمیم گیری خواهد شد که البته بستگی به شرایط استان ها نیز خواهد داشت چرا که در استان های گرمسیری و مناطقی که مردم کارهای کشاورزی انجام می دهند غالباً بعداز ظهرها در شعب اخذ رای حضور پیدا می کند که این موضوع موجب می شود در این استان ها زمان برگزاری انتخابات تمدید شود.

وی همچنین درباره زمان اعلام نتایج این دوره از انتخابات نیز عنوان کرد: به محض این که کار اخذ رای تمام شود شمارش آرا در شعب آغاز می شود و امیدواریم طبق گفته وزیر کشور تا ساعت 8 صبح فردا شاهد اعلام نتایج مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار