تحولات بازار مرغ و ماهی/ ماهی گران شد

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت برخی اقلام ماهی همچون شیر، حلوا سیاه، شوریده در مقایسه با هفته گذشته تغییر پیدا کرده است.

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت قیمت مرغ و ماهی اظهار داشت: نرخ هر کیلو مرغ درب کشتارگاه 4 هزار و 700 تومان، توزیع درب واحدهای صنفی 4 هزار و 800 تومان و قیمت برای مصرف کننده 5 هزار و 300 تومان است که می بایست در راستای کاهش زیان تولیدکنندگان ، قیمت هر کیلو مرغ حداقل کیلویی هزار تومان افزایش یابد.

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 4 هزار و 300 تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 5 هزار و 300 تومان عرضه می شود.

یوسف خانی با اشاره به آنکه قیمت مرغ در مقایسه با هفته گذشته تغییری نداشته است، بیان کرد: با توجه به کاهش روز افزون قیمت مرغ نسبت به هزینه های تولید، مرغداران امروز تنها 20 درصد تولید خود را به کشتارگاه ها توزیع کردند و می توان گفت که با ادامه این روند ظرف 24 ساعت آینده  قیمت هر کیلومرغ 500 تومان افزایش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به قیمت ماهی گفت: در مجموع قیمت ماهی به جز چند قلم در مقایسه با اسفند ماه تغییر محسوسی نداشته است.

وی ادامه داد: قیمت برخی اقلام ماهی همچون شیر، حلوا سیاه، شوریده در مقایسه با هفته گذشته تغییر پیدا کرده به طوریکه قیمت هر کیلو ماهی شیر با افزایش 4 هزار تومانی به کیلویی 28 هزار تومان، حلوا سیاه با هزار تومان افزایش 18 هزار تومان، شوریده با 3 هزار تومان کاهش، 23 هزار تومان به مصرف کننده توزیع می شود و گفتنی است که قیمت ماهی قزل آلا و نروژ وارداتی تغییر خاصی نداشته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار