روایتی از مجلس دهم/13

فولادگر: آراء نمایندگان مستقل در انتخاب رئیس مجلس تعیین کننده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: هیچ کدام از گرایش های سیاسی در مجلس دهم غلبه قاطع ندارد.

فولادگر: آراء نمایندگان مستقل در انتخاب رئیس مجلس تعیین کننده است"حمیدرضا فولادگر" نماینده مردم اصفهان در مجلس  در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون ترکیب مجلس آینده اظهار داشت:  بر اساس نتایجی که قابل پیش بینی هم بود مجلس دهم کاملاً سلایق سیاسی شان نزدیک به هم هستند و گرایش های اصلاح طلب و اعتدال با ائتلافی که تحت عنوان امید با یکدیگر داشتند توانستند کرسی های مجلس را تصاحب کنند .

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد:  در کنار گرایش های اصلاح طلب و اصول گرا تعدادی به صورت مستقل در این مجلس حضور دارند که قطعاً در روزهای آینده می توانند در انتخاب ریاست مجلس از بین آقایان لاریجانی و عارف تعیین کننده باشد.

وی افزود: در مجلس هم هیچ گرایشی اکثریت مطلق نیست؛ حال ممکن است در برخی مسائل یک گرایش یا هم سو با گرایش دیگر باشد و یا بالعکس، ولی  آن چیزی که قابل مشاهده می باشد این است هیچ گرایشی اکثریت مطلق ندارد.

فولادگر در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در مجلس دهم شاهد همکاری هر دو جناح در کنار هم بوده و با کمک و همدلی یکدیگر باعث پیشرفت و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم در سایه تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فولادگر ، اصفهان ، گفتگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار