دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: دولتمردان براساس اولویت‌های اساسی کشور گام بردارند.

کیهانیان: دولتمردان براساس اولویت‌های اساسی کشور گام بردارندبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کیهانیان روز یکشنبه در نشستی به مناسبت روز معلم که با حضور تعدادی از فرهنگیان استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: مجلس به اصطلاح اصلاح طلب همرا با دولت می تواند نوعی ایجاد اعتماد برای سیاستمداران غربی باشد.

وی تاکید کرد: اعتماد مردم باردیگر کشور را در آستانه آزمونی بزرگ برای سیاست بیگانگان و همچنین طرفداران ارتباط سیاسی با آنان قرار داد.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: اکنون بستر همه جانبه برای یک ارتباط منطقی در قالب برجام مهیاست. فقط باید دولتمردان بر اساس اولویتهای اساسی کشور گام بردارند.

کیهانیان در ادامه ضمن تبریک روز معلم به تمام فرهنگیان کشور به بیان برخی از مسایل و مشکلات پیش روی این قشر زحمتکش پرداخت و یادآور شد: همانطور که قبلا گفته ایم باز هم می گوییم که جمعیت حامیان انقلاب اسلامی حزبی موسمی و فصلی نیست که زمان انتخابات بیاید و برود.

وی ادامه داد: این جمعیت در تمامی ماه ها و فصل های سال و در تمامی بخش ها فعال است و براساس چشم انداز و برنامه گام برمی دارد. برای حل مشکلات فرهنگیان کشور نیز کارگروه فرهنگیان در این جمعیت تشکیل شده که باید با حضور فرهنگیان فعالیت این کارگروه افزایش یابد تا بتوانیم راهکارهای لازم را پیدا و به قوای مجریه و مقننه ارایه دهیم.

در این نشست تعدادی از فرهنگیان به بیان چالش ها و مسایل پیش روی وزارت آموزش و پرورش پرداختند و انتقادات خود را پیرامون عملکرد مسوولان این وزارتخانه مطرح کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار