نماینده مردم ملایر گفت: برای معضل اشتغال چه کرده‌اید؟ حل مشکل مردم از برجام که سخت‌تر نیست، چرا اقدام نمی‌کنید؟

حل مشکل مردم از برجام که سخت‌تر نیست، پس چرا اقدام نمی‌کنید؟
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در نطق میان‌دستور در صحن علنی مجلس امروز، ضمن تبریک روز معلم اظهار کرد: امیدوارم طبق شعارهای داده شده، از این پس مجلس و دولت در احقاق حقوق این قشر از جامعه کوشا باشند.

وی ادامه داد: در هر جامعه‌ای اگر بخواهیم مشکلات را اصلاح کنیم، باید به حوزه آموزش و پرورش آن جامعه توجه ویژه داشته باشیم.

آریایی‌نژاد با انتقاد از تبلیغات در دوران انتخابات گفت: مجلس فکری به حال سبک فعلی تبلیغات در انتخابات کنید، چون این مسئله هرسال به سال بعد موکول می‌شود که متاسفانه در تمامی دوره‌ها شاهد تبلیغات عجیب و غریبی همچون فروش سیم‌کارت، توزیع تراول و حتی در مناطقی شاهد توزیع مواد مخدر برای جلب آراء بوده‌ایم.

نماینده مردم ملایر با انتقاد از شرایط بهداشت و درمان در کشور گفت: متاسفانه جایگاه پیشگیری و ارتقاء بهداشت مردم کمرنگ است و در حال حاضر از جمله مقام معظم رهبری که می‌فرمایند؛ "باید در جامعه شرایطی فراهم شود که اگر کسی مریض شد، بجز بیماری مشکل دیگری نداشته باشد"، فاصله بسیاری داریم.

وی افزود: آقای وزیر بهداشت، شما که خود را انسان اخلاق‌مداری می‌دانید چرا وعده می‌دهید و عمل نمی‌کنید؟ وعده سرکشی به ملایر چه شد؟

آریایی‌نژاد در خصوص شرایط فعلی ایران در فضای بین‌المللی گفت: ذات دنیای استکبار ظلم و فریب است. هشیار باشید، تدابیر درستی بیندیشید. به جای اعتماد به کدخدای جهان به توانمندی‌های داخلی اعتماد کنید. آمریکا خود شاکی و خود قاضی است و اعتماد به وی اشتباه است و ذات انقلاب ما نیز ایستادگی در برابر ظلم است.

نماینده مردم ملایر افزود: راه ایجاد اشتغال در این استان توجه ویژه به مسئله گردشگری و توجه به منابع طبیعی استان است، از همین جا از آقای استاندار می‌پرسم برای این موضوع چه کرده‌اید؟ حل مشکل مردم از برجام که سخت‌تر نیست، پس چرا اقدام نمی‌کنید؟

انتهای پیام/ 
برچسب ها: نماینده ، مردم ، ملایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
احسنت
آخرین اخبار