امیر اسماعیلی با خانواده سردار اسکندری شهید مدافع حرم دیدار کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منزل شهید سردار عبدالله اسکندری با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منزل شهید سردار عبدالله اسکندری در شهرستان شیراز با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کرد و اظهار داشت: در مکتب اسلام ناب محمدی، از خود گذشتگی در راه خدا و دفاع از حق در بالاترین حد، ارزشگذاری شده است و فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی در متن اسلام از درخشش و ویژگی برجسته ای برخوردار است.

وی افزود: شهادت روح ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه القا می‌کند. از این رو، شهید، موج آفرین و بیدارگر است و جامعه را به مسیر اصلاح رفتار‌ها سوق می‌دهد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در ادامه سخنان خود با اشاره به منزلت خانواده شهید گفت: خانواده شهید از جهات مختلف، دارای مقام و منزلت ویژه ای در پیشگاه خداوند و در نظام و جامعه اسلامی است. پدر و مادر شهید با توجه به این که معمولاً بیشترین نقش را در تربیت شهید ایفاء و با داشتن بیشترین علاقه به فرزند خود او را تقدیم خدا کرده اند از ارزش والایی برخوردارند.

اسماعیلی گفت: همچنین همسر شهید نیز که افتخار همزیستی با شهید را داشته و شریک زندگی و پشتیبان و سرپرست خود را به ظاهر از دست داده و بار نگهداری و تربیت فرزندان شهید و مسئولیت حفظ کرامت و عظمت شهید را در جامعه به دوش گرفته، به همراه فرزندان شهید به عنوان یادگاران شهید که نزدیکترین نسبت و انتساب را به او دارند، منزلت و جایگاه برجسته ای را نزد خداوند و مردم دارند.

وی اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظائف جامعه نسبت به شهید است. در واقع ملتی که یاد و خاطره شهدایش را زنده نگاه می‌دارد، در برابر دشمن اقتدار و عزت می‌یابد، زیرا شهید، قدرت و جان برکفی ملت را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار