نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی(29)؛

تلاش صنایع نفت و پتروشیمی برای خودکفایی در دوران تحریم

مدیر عامل یک شرکت پتروشیمی معتقد است: در دوران تحریم نیز مراوداتمان را با کشورهای دیگر قطع نکردیم و توانستیم توسط چند کشور واسطه ای، کالاهای مورد نیازمان را وارد کشور کنیم.

منصور منصوری مدیر عامل یک شرکت پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اهداف این شرکت اظهار داشت:در حال حاضر نیاز سیستم صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را در جهت تامین کالاهای ابزار دقیق، برق و مکانیکال، تامین می کنیم و در بعضی موارد در جهت رفع نواقص این سیستم، فعالیت داریم.

وی افزود: در شرایط سخت تحریم تمام تلاشمان را در راستای فعالیت در سه بخش مذکور انجام دادیم و نیازهای این سیستم را در حد توان خود برطرف کردیم.

مدیر عامل این شرکت پتروشیمی در ادامه اذعان کرد: برای دور زدن تحریم ها توانستیم کالاهای ابزار دقیقی که یک چاه نفتی را زنده نگه می دارد، به واسطه سه کشور دیگر از آمریکا وارد کشورمان کنیم.

منصوری در پایان به مشکلات موجود بر سر راه این شرکت اشاره کرد و گفت: انتقال سخت پول ، عوارض گمرکی بالا و هزینه های گزاف بابت استانداردهای کالاهای وارداتی، از جمله مشکلات متعدد بوده است که طی چند سال اخیر، با آن ها مواجه بوده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار