حاشیه نگاری باشگاه خبرنگاران جوان/

نکاتی از اولین گردهمایی فراکسیون امید/ کواکبیان در این نشست چه جمله ای را فریاد زد؟

اولین نشست لیست منتخبان مجلس دهم که بعد از ظهر امروز در در مسجد "سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری" برگزار شد، با حاشیه های جالبی همراه بود.

نکاتی از جلسه اولین گردهمایی فراکسیون امید/ کواکبیان در نشست لیست امید چی چیزی را فریاد زد؟
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام نتایج نهایی منتخبان مجلس دهم، امروز شنبه (18 اردیبهشت ماه) شاهد روز پرکاری برای منتخبین مجلس دهم بودیم، روزی که از صبح آن همایشی تحت عنوان "فرآیند قانونگذاری، الزامات و  راهکارها" با حضور "علی لاریجانی" و منتخبین مجلس آینده برگزار و بعداز ظهر آن هم نشست هم اندیشی منتخبین لیست امید برگزار شد.
 
برگزاری دو همایشی که در عین حال می‌تواند تعیین کننده ترکیب هیات رییسه  مجلس باشد.
 
مراسم نشست هم اندایشی منتخبین لیست امید در مسجد "سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری" برگزار شد، مهمان ویژه مراسم محمدجواد ظریف وزیرامور خارجه بود که برای منتخبین دهم سخنرانی کرد.
 
در جلسه هم اندیشی فراکسیون امید ۴ مقام شاخص دولت حضور داشتند. حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور و مولاوردی معاون امور زنان رییس جمهور و علی طیب نیا وزیر اقتصاد نیز در این جلسه سخنرانی کردند. 
 
نکته قابل توجه نشست امروز لیست امید عدم حضور کاظم جلالی و بهروز نعمتی بود که به نوعی از غایبان سرشناس جلسه  محسوب می‌شدند.
 
 اما این علی مطهری بود که از دقایق آغازین، در جلسه حضور پیدا کرد. به گقته مطهری اخلاق اقتضا می‌کرد تا در نشست فراکسیون امید حضور یابد.
 
یکی از چهره‌هایی که رسانه‌های مختلف که انتظارش را می‌کشیدند، "مینو خالقی" منتخب جنجالی مردم اصفهان در مجلس دهم بود، حضور وی در همان لحظات اولیه مورد توجه اهالی رسانه‌ قرار گرفت که در این همین رابطه خبرنگاران همیشه در صحنه فرصت را مغتنم شمرده و به دنبال سوال‌های بی جواب چند ماهه خود رفتند.
  
نشست امروز لیست امید به شکل هیئت رئیسه سنی برگزار شد و به همین دلیل "هاشم زایی" و "سیده فاطمه حسینی" جزو هیئت رییسه بودند.
 
همچنین کواکبیان در این مراسم با صدای بلند گفت "کسی که با لیست امید رای آورده و میثاق نامه امضا کرده نباید در فراکسیون دیگری برود و این بی تعهدی پذیرفتنی نیست.
 
 در نهایت تعداد نمایندگان در فراکسیون امید به ١٥٨ نفر رسید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
بایدازخانم خالقی جدی حمایت کرد
آخرین اخبار