سردار وحیدی در مراسم گرامیداشت شهید بدرالدین:

اسم شهید بدرالدین لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می‌انداخت

وزیر سابق دفاع گفت: شهید بدرالدین لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی انداخت .

اسم شهید بدرالدین لرزه بر اندام رژیم صهیونیستی می‌انداخت

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت شهید بدرالدین که در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی برگزار شد اظهار داشت: شهید بدرالدین شهیدی بود که اسمش لرزه براندام رژیم صهیونیستی انداخت، این شهید بزرگوار تمام عمر پر برکتش را در راه مبارزه با استکبار سپری کرد.

وزیر سابق دفاع ادامه داد: شهید بدرالدین مردی آزاده و شهادت طلب بود و درآخر نیز به لقاءالله پیوست. رژیم استکبار سی و چند سال به دنبال آن بود تا شهید بدرالدین را به شهادت برساند، وی کسی بود که پرچم شهادت را در دست گرفته بود و خواب و خوراک را بر دشمنان اسلام حرام کرده بود.

وی افزود: شهید بدرالدین در آسمان کشور ما می‌درخشید و می‌توان او را مانند کوهی استوار و محکم که تسلیم ناپذیر بود دانست.

سردار وحیدی اضافه کرد: بعد از جنگ‌های سال 1948 و 1956 و 1967 و 1973 که همگی شکست مسلمانان را درپی داشت گردی از ناامیدی و شکست در دنیای عرب و اسلام سایه افکند. در همین سالها بود که انقلاب اسلامی ایران به وقوع پیوست تا در سال 1982 میلادی با جوان‌هایی مواجه شدیم که به عشق انقلاب با اسرائیل مبارزه می‌کردند.

وزیر سابق دفاع گفت: اسرائیلی‌ها ترور سفیر خود در لندن را بهانه‌ای قرار دادند تا با حمله به لبنان بساط فلسطین را جمع کنند. درسال 82 میلادی بود که حزب‌الله متولد شد همزمان با تولد حزب‌الله عملیات‌های بسیاری علیه اسرائیل آغاز شد که اولین شهید حزب‌الله لبنان در این عملیات‌ها شهید احمد قصیر بود که در عملیات استشهادی در جنوب لبنان به شهادت رسید.

وحیدی خاطر نشان کرد: متولد شدن حزب‌الله زلزله‌ای در دل اسرائیل به پا کرد و از این تاریخ بود که حزب‌الله روی خوش به خود ندید تولد حزب‌الله مانند شجره طیبه‌ای بود که پس از آن فقط پیروزی بود و پیروزی، تاریخ اسرائیل به دو بخش تقسیم می‌شود قبل از حزب‌الله و بعد از حزب‌الله. در سال 1993 بود که جنگی میان اسرائیل و حزب‌الله رخداد که در این جنگ هفت روزه اسرائیل 1200 تا 1300 حمله هوایی انجام داد و طی آن 28 هزار بمب روی سر مردم بی‌دفاع لبنان ریخت اما نتیجه این جنگ اولین شکست رسمی اسرائیل از حزب‌الله بود.

انتهای پیام/
 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار