حجت الاسلام اراکی:

مهم­ترین چاره برخورد با تهاجم فرهنگی، هماهنگی بین نهادهای فرهنگی است

یک عضو مجلس خبرگان گفت: تدبیر مناسب برای برخورد با تهاجم فرهنگی نیندیشیدیم، مهم­ترین چاره هماهنگی بین نهادهای فرهنگی است.

مهم­ترین چاره برخورد با تهاجم فرهنگی، هماهنگی بین نهادهای فرهنگی است
به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین اراکی که به عنوان سومین ناطق در مجلس خبرگان سخنرانی می کرد،  پیرامون جایگاه نظام اسلامی، نکاتی را یاد آور شد و خاطرنشان کرد: «پاسداری از نظام و نهاد ولایت فقیه از وظایف مجلس خبرگان رهبری است؛ در حالی که شاهدیم بسیاری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در عمل به مرحله اجرا در نمی­آید و این به نوعی خروج از دایره ولایت و شرع مقدس است؛ چرا که اگر رفتاری خارج از دایره ولایت صورت پذیرد و نسبت به خواست­ه های رهبر انقلاب کوتاهی شود خروج از چارچوب ولایت امر است و قطعاً خلاف شرع و برای جامعه آثار وضعی به دنبال خواهد داشت و لذا مجلس خبرگان باید برای این مسأله تدبیری بیندیشد.
 
وی در ادامه با اشاره مسأله تهاجم و شبیخون فرهنگی گفت: «تدبیر مناسب برای برخورد با تهاجم فرهنگی نیندیشیدیم و مهم­ترین چاره برای آن هماهنگی بین نهادهای فرهنگی است.
 
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان با انتقاد از برخی ناهماهنگی ها، بی تدبیری ها و موازی کارهای در عرصه فرهنگی از ضرورت وحدت رویه بین دستگاههای فرهنگی جامعه تأکید کرد.
 
این عضو مجلس خبرگان در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل منطقه و بروز تفکرات انحرافی و تروریستی اشاره و ابراز داشت: «دشمنان با توطئه گری و تفرقه اندازی بین جامعه اسلامی و دنبال ضربه زدن به اسلام ناب محمدی و سپس به انقلاب اسلامی است. از این رو، ضروری است با توجه به توان و استعداد مجلس خبرگان رهبری از این توان و استعداد برای ارائه طرح های اساسی مطلق با اسلام ناب کمال استفاده و بهره برداری صورت گیرد. وی معرفی بیشتر مجلس خبرگان در سطح کشور و بین کشورهای دیگر را خواستار شد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار