به بهانه اختتامیه مجلس نهم؛

گپ و گفت های پایانی در شام آخر

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با پایان فعالیت کاری خود در نهمین دوره مجلس و فعالیت خود بعد از اتمام نمایندگی در مجلس توضیحاتی ارائه دادند.

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با پایان فعالیت کاری خود در نهمین دوره مجلس و  فعالیت خود بعد از اتمام نمایندگی مجلس در  در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، توضیحاتی ارائه دادند که در ذیل به آن می پردازیم:





نماینده تهران در مجلس نهم گفت: بنده از مردم به دلیل آنچه که نتوانستم طی 8 سال برای آن‌ها انجام دهم، عذرخواهی می‌کنم.

گپ و گفت های پایانی در شام آخر

"علی‌اصغر زارعی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به پایان فعالیت کاری خود در نهمین دوره مجلس گفت: امروز احساس خوبی دارم هرچند باور دارم بهتر از این می‌توانستیم در مجلس نهم عمل کنیم.

وی تصریح کرد: مجلس جایگاه بسیار رفیعی در زمینه قانونگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و نماینده‌ای که به این عرصه وارد می‌شود باید تمام وقت خود را صرف آن کند.

زارعی باتاکید براینکه طی 8 سال حضورم در عرصه نمایندگی تنها به امور مجلس پرداختم، اظهار داشت: بنده در این مدت هیچ‌گونه کار جانبی مانند تدریس و یا حضور در پروژه‌‌ها نداشتم.

نماینده تهران در مجلس نهم ادامه داد: همیشه از حضور برخی نمایندگان در حوزه تدریس، فدراسیون‌ها، پروژه، هیئت مدیره شرکت‌ها و یا فعالیت پزشکی در کنار نمایندگی مجلس متعجب می شدم که چگونه می‌توانند در یک زمان به چندین کار برسند.

وی تاکید کرد: بنده از مردم به دلیل آنچه که نتوانستم طی 8 سال نمایندگی خود برای آن‌ها انجام دهم، عذرخواهی می‌کنم.

زارعی با اشاره به اینکه قبل از ورود به عرصه مجلس در سپاه و دانشگاه امام حسین (ع) مشغول بودم، خاطرنشان کرد: اگر دوستان اجازه دهند به مطالعات شخصی خود می‌پردازم در غیر اینصورت به کارهای قبلی خود بازمی‌گردم و با دوستان همکاری می‌کنم.






نماینده تهران در مجلس نهم گفت: بعد از پایان این دوره نمایندگی در دیده بان شفافیت و عدالت فعالیت می‌کنم.

گپ و گفت های پایانی در شام آخر

"احمد توکلی" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پایان فعالیت کاری خود در نهمین دوره مجلس و اختتامیه آن گفت: امروز نیز برای بنده مانند روزهای دیگر مجلس بود.

وی تصریح کرد: مجلس جای آمدن و رفتن است و اگر بخواهیم تنها بر روی این صندلی‌ها بنشینیم و دیگر بلند نشویم آن وقت نوبت به افراد دیگر برای نشستن بر روی صندلی‌های نمایندگی مجلس نخواهد رسید.

توکلی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با پایان نمایندگی مجلس در کدام عرصه مشغول فعالیت خواهد شد، اظهار داشت: دیده‌بان شفافیت و عدالت را برای مبارزه با فساد و دفاع از حقوق شهروندی تشکیل داده‌ایم و از این پس در آنجا حضور خواهم داشت.





نماینده تهران در مجلس نهم گفت: از اینکه برای دور دهم مجلس انتخاب نشده‌ام، احساس سبکی می‌کنم.

گپ و گفت های پایانی در شام آخر

حجت‌الاسلام "غلامرضا مصباحی‌مقدم" نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به پایان فعالیت کاری خود در نهمین دوره مجلس گفت: امروز بنده احساس خوشایندی دارم.

وی ادامه داد: حس می‌کنم سه دوره نمایندگی مجلس این فرصت را برای بنده بوجود آورد تا به مردم با نیت خالص و صادقانه خدمت کنم.

مصباحی‌مقدم تاکید کرد: از اینکه برای دور دهم مجلس انتخاب نشده‌ام، احساس سبکی می‌کنم زیرا براساس وظیفه برای این دور ثبت نام کردم و اکنون خوشبختم که مردم این بار را در این نوبت بردوش بنده نگذاشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به فعالیت خود بعد از اتمام نمایندگی مجلس اظهار داشت: اکنون به دانشگاه امام صادق (ع) بازمی‌گردم و وظیفه استادیم را انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه هیچ زمان دیگری برای حضور در مجلس کاندید نخواهم شد، خاطرنشان کرد: دیگر برایم کافیست زیرا همین سه دور نمایندگی مجلس هم تنها به اصرار دیگران بود و گرنه بنده شخصا مایل نبودم.






نماینده کلیبر در مجلس نهم گفت: امروز احساس می‌کنم که سرانجام راحت‌ شده‌ام زیرا مسئولیت کار سنگینی است.

گپ و گفت های پایانی در شام آخر

"ارسلان فتحی‌پور" نماینده کلیبر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به پایان فعالیت کاری خود در نهمین دوره مجلس گفت: دوازده سال در سنگر قانون‌گذاری و خدمت به مردم در قوه مقننه حضور داشتم و امروز این مسئولیت از دوش بنده برداشته شد.

وی تصریح کرد: امروز احساس می‌کنیم که سرانجام راحت‌ و آرام شده‌ام زیرا مسئولیت کار سنگینی است.

فتحی‌پور با تاکید براینکه واگذاری مسئولیت به یک شخص نباید موجب خوشحالی وی شود، افزود: بلکه باید این شخص غمگین شود زیرا اکنون وظیفه‌ دارد آن مسئولیت را به نحو احسنت انجام دهد.

نماینده کلیبر در مجلس نهم بیان داشت: اکنون در سنگر دیگری که به حضورم نیازمند است فعالیت خواهم کرد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا تاکنون به شما پیشنهادی برای حضور در وزارتخانه و یا سازمان  خاصی شده است، گفت: بسیاری از سازمان‌ها به بنده پیشنهاد کار داده‌اند اما تا زمان تصمیم‌گیری قطعی اعلام نمی‌کنم اما شخصا مایلم به مطالعات در زمینه‌های علمی بپردازم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار