بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشت.

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است:

«بأسمه تعالی

بیست‌وهفتمین سالگرد ارتحال مصلح بزرگ، پیر فرزانه، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشته و به روح بلند بزرگمردی که با انقلاب شکوهمندش، ملتی را به هویت اسلامی و ایرانی خویش بازگرداند تا الگوی بشر امروز برای حرکت به سوی کمال گردد، درود می‌فرستیم.

نیمه خرداد یادآور عروج ملکوتی خمینی بزرگ است. هم او که با دلی آرام و قلبی مطمئن به سوی جایگاه رفیع ابدی‌اش رحلت کرد و ملت بزرگ و قدرشناس ایران نیز پس از آن، میراث گرانقدرش یعنی اصل نورانی ولایت فقیه را پاس داشت و با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به قله‌های علم و دانش و جایگاه بی‌مثال امروزی رسید.

ایران عزیز امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهبری گرانقدرش، با بهره‌مندی از استقلالی که در پرتو انقلاب از آن برخوردار شده است و به همت فرزندان غیرتمندش، مرزهای دانش را درنوردیده، سردمداران نظام جهانی سلطه را با فرهنگ والای خود به چالش طلبیده و مقتدرانه به سوی تمدن نوین اسلامی - ایرانی در حرکت است و این همه از برکت انفاس قدسی امامی حاصل شده است که سال‌ها پس از رحلتش، هنوز مردم جهان در اقصی نقاط این گیتی وی را تحسین می‌کنند و انقلاب اسلامی ایران را به نام او می‌شناسند.

دلسپردگان امام راحل عظیم الشان(ره) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به خود می‌بالند که برای معرفی اسلام ناب محمدی (ص) در جای جای جهان، همچنان از برکت شخصیت بی بدلیل امام راحل (ره) بهره‌مند شده و با اتکا به چنین شخصیتی بزرگ، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی - ایرانی گام بر می‌دارند.

در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب، دفاع مقدس و بویژه شهدای مدافع حریم انقلاب اسلامی را در فراسوی مرزها گرامی داشته و به روح بلندشان درود می‌فرستیم.»

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار