شهادت و زخمی شدن چند نفر در پی انفجار انتحاری در بغداد

در پی وقوع انفجاری انتحاری در غرب پایتخت عراق، چند نفر شهید و زخمی شدند.

شهادت و زخمی شدن چند نفر در پی انفجار انتحاری در بغدادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: بر اثر انفجار انتحاری نزدیک پل «جابر بن حیان» در غرب بغداد پایتخت عراق، چند نفر شهید و مجروح شدند.

شبکه العالم نیز اعلام کرد: فرماندهی عملیات بغداد، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: یک تروریست انتحاری، امروز شنبه خودش را در موکب عزاداری امام حسین (ع) پایین‌تر از پل جابر بن حیان، نزدیک منطقۀ اسکان در بغداد منفجر کرد، که این انفجار، به شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان منجر شد.

فرماندهی عملیات بغداد تاکید کرد: نیروهای پلیس، محل انفجار را محاصره کردند و آمبولانس ها برای انتقال زخمی ها به محل انفجار شتافتند.

خبرگزاری آسوشیتد پرس نیز به نقل از منابع آگاه در عراق اعلام کرد در این انفجار انتحاری بر ضد زائران شیعه در بغداد، دست کم هفت نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش، اخیراً به منظور بر هم زدن تمرکز نیروهای عراقی بر عملیات موصل، شماری از نیروهای انتحاری خود را به شهرهای مختلف عراق اعزام کرده است. پیش از این، عملیات انتحاری کرکوک، به همین منظور صورت گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۵
اگر این نادان ها عقل داشتند باید تا حالا می فهمیدند که این جنایات نه تنها عزم اراده پیروان اهلبیت صلوات الله علیهم اجمعین را سست نمی کند بلکه با اراده و انگیزه ای بهتر و بیشتر در مسیر حق خود گام بر می دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۵
لعنت خدا بر آل سعود صهیونیستی و امریکا شیرطان بزرگ
-
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۵
مرگ بر داعش
آخرین اخبار