كلهر در جمع خبرنگاران؛

مستقل در انتخابات شركت كردم/ ثبت نامم بدون مشورت با احمدی نژاد بوده است

مشاور رسانه ای دولت سابق گقت: مستقل در انتخابات شركت كردم و بدون مشورت با احمدی نژاد ثبت نام کردم.

مستقل در انتخابات شركت كردم
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی کلهر با حضور در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستقل در انتخابات شركت كردم. بدون مشورت با احمدی نژاد ثبت نام کردم. ما در کشور دو جریان انقلابی و غیرانقلابی داریم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس سه شعار محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفت.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور دولت دهم تصریح کرد: در زمان طاغوت کشور ما از خفقان ترین کشور‌ها بود و ١٠٠ درصد وابسته بودیم.

کلهر افزود: ما در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و بهداشتی وابسته بودیم و سه شعار مزبور همه خواست ملت ما بود و انقلاب آزادی، استقلال و جمهوری به جای یک حکومت بدون ضابطه را می‌خواست.

وی متذکر شد: عرصه انقلاب را خیلی جمع و بسته نکنیم و نگوییم که گروه کوچکی انقلابی و مابقی غیرانقلابی هستند که این مسئله غیرواقع است.

کلهر بیان داشت: اگر کسی به دنبال استقلال، جمهوری و تحقق مردم سالاری باشد، قطعا انقلابی است و ممکن است در هر اردوگاه سیاسی هم باشد.

وی گفت: هر کسی و در هر نقطه‌ای از مدال آوری ورزشکاران خوشحال شود انقلابی است حال آنکه با هر شکل و شمایلی باشد.

کلهر تاکید کرد: هر کس غرور ملی دارد انقلابی است و همه اقشار شریک انقلاب هستند و نباید آن را اختصاصی کرد که بازی کردن در پازل دشمن است.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور دولت دهم اظهار داشت: وقتی شکل و تجمعی را به وجود می‌آورید به معنای این نباشد که آن را در انحصار خود در بیاورید.
 
 کلهر گفت: میزان رای خود را نمی‌دانم و به رقبایم بستگی دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما هم خود را مثل احمدی نژاد اصولگرا نمی‌دانید، اظهار داشت: دو جریان چپ و راست محتوای انرژیک خود را از دست داده اند و بیشتر سرقفلی و برند هستند و از ابتدای انقلاب در هیچ کدام از این دو جریان عضو نبودم، اما با بسیاری از بزرگان انقلاب کار کرده ام.
 
 مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور دولت دهم ادامه داد: بنده بسیاری از دیدگاه‌های اصولگرایان و اصلاح طلبان را قبول دارم. از ابتدای انقلاب اصولگرا بودم، اما به اصلاح طلبی هم فکر می‌کنم و ما نباید انقلاب را محدود کنیم و باید درهای انقلاب را باز کنیم.
 
کلهر در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: اولین اقدام من بعد از ریاست جمهورى آن است که به صورت واقعى بتوانیم رویکرد اقتصادى واردات محور را تولید محور کنیم. هزینه اى براى تبلیغات در نظر نگرفتم و رنگ من براى تبلیغات بیرنگى است.

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور دولت دهم در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه موضع شما در صورت ردصلاحیت شدنتان چیست، گفت: خیلی خوشحال می‌شوم، چون باری از روی دوشم برداشته می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کاندید پوششی بقایی و احمدی نژاد هستید، اظهار داشت: بنده مستقل شرکت کرده ام و کاندید احمدی نژاد نیستم و احمدی نژاد به صراحت گفت که با چه کسانی شبیه است و از چه کسی حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: من و احمدی نژاد مکمل خوبی بودیم، اما با هماهنگی بقایی و احمدی نژاد نیامده ام و آنان را رقیبان اصلی خود به هیچ وجه نمی‌دانم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار