مرنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

صرف بیش از ۹٠ میلیون ریال برای بیمه خدمات درمانی مددجویان اسلامشهر

سرپرست کمیته امداد شهرستان اسلامشهر گفت: بیش از ۹۰ میلیون ریال برای بیمه خدمات درمانی مددجویان کمیته امداد شهرستان اسلامشهر پرداخت شده است.

صرف بیش از ۹٠ میلیون ریال برای خدمات درمانی نیازمندانفیروز مرنی سرپرست کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تا زمان برقراری مستمری از سوی سازمان تأمین اجتماعی و احراز شرایط لازم جهت استفاده از مزایای بازنشستگی، اقدام به پرداخت حق بیمه مددجویان می شود.

وی با بیان اینکه مجریان طرح‌های اشتغال موفق و همچنین زنان سرپرست خانوار از جمله افرادی هستند که در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند ، ادامه داد: در سال ۹۵ بیش از ۶ میلیون ریال برای حق بیمه تأمین اجتماعی ۶۴۳ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال این شهرستان پرداخت شده است.

فیروز مرنی با اشاره به اینکه حدود ۷ هزار نفر از مددجویان این نهاد از بیمه خدمات درمانی بهره‌مند بوده و خدمات مختلفی را در جهت رفع مشکلات درمانی و دارویی خود دریافت کرده اند، تصریح کرد: بیش از ۹۰ میلیون ریال برای بیمه خدمات درمانی مددجویان پرداخت شده، همچنین بیش از ۸۰۰ مددجوی تحت حمایت از فرانشیز خدمات درمانی این نهاد  بهره‌مند شده اند.

سرپرست کمیته امداد شهرستان اسلامشهر ارایه خدمات بیمه‌های تأمین اجتماعی را گام مهم برای رفع مشکلات مالی مددجویان عنوان کرد و گفت: طبق تعامل موجود میان سازمان تأمین اجتماعی و کمیته امداد، حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی توسط کمیته امداد پرداخت شده تا پس از سن بازنشستگی به عنوان مستمری ‌بگیران تأمین اجتماعی لحاظ شوند.

فیروز مرنی در خصوص طرح شفا خاطر نشان کرد: پزشکان نیکوکار می توانند در قالب طرح شفا نسبت به انجام ویزیت رایگان نیازمندان و مددجویان تحت پوشش اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار