خط روح الله/6

فروزنده: دولت با رویکرد اشرافی‌گری نمی‌تواند به محرومین خدمت کند

عضو هیات رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: متاسفانه در دولت رویکرد اشرافی‌گری وجود دارد و با این رویکرد خدمت به محرومین معنا ندارد.

انقلاب اسلامی منشا خدمات بزرگی برای مردم بود/باید محرومین و فقرا از نظر معیشتی حاشیه امنیتی داشته باشند
"لطف‌الله فروزنده" عضو هیات رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی طی سال های گذشته اظهار داشت: تاکنون انقلاب اسلامی مسیر خود را  خوب پیش رفته است و با هدایت‌های مقام معظم رهبری از نظر گفتمانی در دنیا حرف اول را می‌زنیم.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی منشأ خدمات بزرگی برای مردم همچون امنیت، رفاه اجتماعی، دسترسی به خدمات آموزشی و بهداشتی و ... بوده است اما اشکالاتی در عملکرد مسئولین وجود دارد که باید اصلاح شود تا مسیر تحقق آرمان‌ها شتاب بیشتری پیدا کند.
 
فروزنده با بیان اینکه یکی از اصول مهم امام(ره) توجه و رسیدگی به محرومین است، گفت: متاسفانه در دولت رویکرد اشرافی‌گری وجود دارد و با این رویکرد خدمت به محرومین معنا ندارد امیدوارم آقایان روحانی و جهانگیری که در ایام انتخابات قول دادند تا پایان سال دیگر فقیری نداشته باشیم، این اتفاق بیافتد.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: رسیدگی به محرومین ضرورتی انکار ناپذیر و خواست امام(ره) و رهبری بوده و است دولت باید در این جهت اهتمام بیشتری ورزد و اینگونه نباشد که مستمری محرومین فقط در شب انتخابات افزایش یابد.
 
وی خاطر نشان کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که محرومین و فقرا در کشور حاشیه امنیتی از نظر معیشت و امکانات رفاهی و بهداشتی پیدا کنند چنانچه رویکرد اشرافی‌گری و رانت‌خواری و فساد در کشور باشد این اتفاق نمی‌افتد که امروز دچار رویکرد اشرافی‌گری و رانت‌خورای شده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار