احسان علیخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همکاران پشت صحنه ماه عسل را دعوا نمی‌کنم، تذکر می‌دهم!/ هرگز لحظات مردم را به بطالت نخواهم گذراند

حساسیت برنامه «ماه عسل» به قدری بالاست که گاهی مجبور به تذکر می‌شوم و اين اصلا معنی دعوا نمی‌دهد.

همکاران پشت صحنه را دعوا نمی‌کنم، تذکر می‌دهم!/ هرگز لحظات مردم را به بطالت نخواهم گذرانداحسان علیخانی مجری برنامه «ماه عسل» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد آرامش حاکم در برنامه گفت: ماه عسل دوازده سال است که روی آنتن شبکه سه می رود كه من ده سال اجراکننده آن بودم. هر چقدر كه از این برنامه می‌گذرد، «ماه عسل» پخته‌تر می‌شود و فکر می‌کنم برنامه امسال از یک آرامش بیشتری برخوردار است که آن هم به دلیل تجربه و پیراهن‌هایی است که در جهت تولید آن پاره کردیم.


وی افزود: من و همه همکارانم در این مسیر به بلوغ و عقلانیت بیشتری رسیدیم که آن هم به دلیل تلاش و زحماتی است که برای تولید و جمع آوری سوژه‌های خوب و قابل تامل کشیدیم. ماحصل آن همین تجربه امروزمان است.


وی در ادامه در خصوص شنونده بودنش در این برنامه اظهار داشت: من در پرداخت، روایت و اجرا تلاش می‌کنم بیشتر شنونده باشم تا قصه به درستی روایت و مخاطب به خوبی با آن ارتباط برقرار شود. امسال سعی کردم تا فرصت بیشتری به مهمانانم بدهم تا آنها خود روایتگر داستان‌هایشان باشند.


علیخانی در ادامه در پاسخ به این سوال که «چرا همکارانتان را در برنامه دعوا می‌کنید؟» تصریح کرد: امسال فضای بیشتر و شرایط متفاوت‌تری به نسبت ادوار گذشته داریم و علاوه بر وسعت لوکیشن تعداد همکارانمان هم بیش از 60 نفر هستند و زمانی که موضوع برنامه حساسیت بالایی داشته باشد، این فضا به پشت صحنه هم منتقل می شود. من باید در این لحظه مراقب تمرکز مهمان برنامه باشم که مختل نشود و زمانی هم که صدایی از پشت صحنه این آرامش را برهم بزند، من مجبور می شوم که به دوستان خوبم تذکر بدهم.


وی در ادامه گفت: مثلا در برنامه ای که قرار بود در برنامه آشتی دو قوم صورت بگيرد - که برای آن به شدت تلاش کرده و از دوستان بسیاری کمک گرفتیم- به قدری حساسیت برنامه و سوژه بالا بود که من در حین برنامه مجبور شدم، به دوستانم تذکر دهم تا آرامش برنامه بهم نخورد.


علیخانی در ادامه در مورد دوری ده ساله‌اش از سفره افطاری خانه تصریح کرد: ده سال است که پای سفره افطاری در باکس ماه مبارک رمضان بودم و این خیلی افتخار بزرگی است که در این لحظات ناب افطار در کنارمردم روزه دار برنامه ای را اجرا کنم. این بسيار ارزشمند و از بی نظیرترین سعادت‌هایی است که احتمالا از دعای خیر پدر و مادرم دارم.


مجری ماه عسل در خصوص این سوال که تا چه زمانی مجری این برنامه خواهد بود، بیان کرد: عهد جدی دارم که اگر لحظه‌ای برای «ماه عسل» چیزی در چنته نداشته باشم، هرگز آن را نسازم و نظاره‌گر تلاش دیگر دوستانم باشم. هرگز فرصت و لحظات مردم را به بطالت نخواهم گذراند.


در پایان علیخانی به دکوربرنامه نيز اشاره و تصریح کرد: دکور برنامه امسال یکی از سخت ترین کارهایی بود که با آن روبرو بودیم و این دشواری به دلیل تعدد دکورها بود که من به عنوان تهیه کننده از تک تک دوستان و همکارانم به خاطر زحماتشان تشکر می کنم. دکور برنامه هم برگرفته از تندیس «ماه عسل» است که ما در تندیسمان این جمله «ماه عسل اینه قصه های مردم» را هک کردیم که این جمله برایم بسیار دوست داشتنی است و پیمان قانع از همین جمله ایده گرفت. این نمایی که از ارتفاع چند هزار پایی از یک شهر را به تصویر کشیده شد، دکور ماه عسل شد و آینه‌ای هم که پشت سر من و مهمانم است بازتاب و انعکاس این شعر در خودش را به تصویر کشیده و در نهایت تونلی که من با مهمانم عبور می کنیم تا راحت تر با هم گفتگو کنیم و به درون قصه برویم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاشم این است که برنامه ای جامع را روی آنتن ببرم اما با تمام این ها قبول دارم که نقص هایی دارد. تلاش من و همکارانم رفع این نقص ها و ارائه ناب ترین سوژه‌ها از این برنامه است.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۰۴:۱۲ ۰۴ تير ۱۳۹۶
سلام وخسته نباشید عرض میکنم خدمت شما مجری محترم وهمکارانتون ممنون از برنامه خوبتون وخدا میدونه کار شما پیش خداذچقدر عجر داره وهمچنین به مردم آگاهی میدین توانگری میشه که زندگشون رو بهتر کنند دست تک تکنومی بوسم۰ سهیلا هستم از تبریز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۲ تير ۱۳۹۶
سلام به اقای علیخوانی .برنامه بسیار عالی است .مر دم کمک مردم میکنند.بعضی از مسیولین که ماهیانه صدوچهل میلیون پول میخورند ویه آب هم پشتش.
توروخدا به اقای علیخانی بگید دو سه تا از اون بچه هایی که آرزوی یه مداد دارند بدهند به ما .چون ما بچه دار نمی شویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۲ تير ۱۳۹۶
به احسان و عوامل برنامه خسته نباشید میگم واقعا کارتون نظیر نداره انشاء ا... در سایه الطاف الهی موفق و موید باشید .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۵:۱۴ ۰۲ تير ۱۳۹۶
این برنامه واقعان عالیه باید دسته تک تک این دوستان عزیزی که برایه این برنامه زحمت میکشن رو بوسید
البته هستن ادم های روکه همیشه می خوان یه کار قشنگ رو کوچیک جلوه بدن یا همش دنبان مسخره بازی وانتقاد الکی هستن ولی نباید به این موضوع توجه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۰۲ تير ۱۳۹۶
سلام از اینکه تلاش میکنید درد دل مردم رو به گوش همه برسانید متشکریم خدا خیرتون بده. التماس دعا.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۰۸ ۰۱ تير ۱۳۹۶
انشالله که موفق باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۱ تير ۱۳۹۶
متاسفانه ،،بعضی از افراد تحمل رشد و ترقی آدم ها رو ندارن .
پس هر کجا دیدین مخالفین زیاد هستن بدونید راه شما درسته .
زنده باد احسان خان ،،و ماه عسل .
فقط من از دکور امسال خوشم نیومد ،
Germany
تینار
۲۱:۵۹ ۰۱ تير ۱۳۹۶
واقعا باید بهشون خسته نباشید بگیم برنامه ای داذن اجرا می کنن ک تمام سنین اونو دوست دارن خدا بهتون اجر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۱ تير ۱۳۹۶
این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی است که در طول سال ساخته میشن من 12ساله که پای این برنامه میشینم فقط آقا احسان اگر یه مقدار زمان رو مدیریت کنند خیلی خوب میشه چون اول برنامه یه چیزهایی رو همش تکرارمیکنند وباعث میشه که اواخر برنامه زمان کم میارند وبه مهمان میگن زود حرفاتو بزن وبا عجله برنامه رو جمع میکنند.فقط مدیریت زمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۱ تير ۱۳۹۶
باسلام خدمت آقای علیخانی وتمام کسانی که شمارادرتهیه این برنامه خوب کمک میکنند
خدامیداند ک این کارایی ک شماهاکرداید تواین چندساله از شروع برنامه ماه عسل که میگذرد شما نزد خداوند عجر الهی دارید ک بااین برنامه خانواده ایی رابعداز چندسال دورهم جم کردین خیلیا رو اززندان آزاد کرداید ب مردم آگاهی دادید ک بعضی ها با چه رنج هایی دستو پنجه نرم کرده اند .
از خداوند برایتون آرزوی سلامتی دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۱ تير ۱۳۹۶
عالی است انشاء اللله سلامت باشین وزحمتهای که می کشین هیج وقت کم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۱ تير ۱۳۹۶
برنامه شما بسیار جالب وزیبا ست ولنگاری برای ما آدمها ست دربیار از زمینه ها وبا اجرای بسیار خوب اقای عالیخانی عزیز وزحمت دیگر همکارانشان موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۱ تير ۱۳۹۶
توروخدا دیگه واسه این بچه حاشیه درست نکنین .بزارین کارشو بکنه داره مشکل مردم و حل میکنه پای درد دلشون میشینه .کدوم مسئول یه دقیقه پای حرف درد دل مردم میشینه .این بچه هم پای حرف درد دل مردم میشینه هم به در و دیوار میزنه مشکلشونو حل کنه .اینو دیگه حاشیه دارش نکنی.کلی فهش از بعضی از مردم بی ادب میخوره .شما دیگه اذیتش نکنین.
آخرین اخبار