جاوید:

عده‌ای در خصوص اقدامات شهرداری بی‌انصافی می‌کنند

معاون فنی عمران شهرداری تهران گفت: عده‌ای نسبت به آن چه که در 12 سال گذشته در شهرداری تهران انجام شده بی انصافی می‌کنند و تحولات را نمی‌بینند.

عده‌ای در خصوص اقدامات شهرداری بی‌انصافی می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران در سومین جشنواره و نمایشگاه عمران شهری که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه رابطه شهرداری‌ها با دولت‌ها رابطه پدری و پسری است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم سایه پدر را برای حمایت بر سر خود احساس کنیم.

وی افزود: رابطه شهرداری‌ها و دولت‌ها باید رابطه‌ای تنظیم شده همراه با محبت و رشد باشد.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه طی یک دهه گذشته تحولات بنیادی زیادی در شهر تهران رخ داده است، گفت: از زحمات تمامی کسانی که با هر نگاه سیاسی ما را با این تحولات یاری کردند، قدردانی می‌کنیم.

جاوید ادامه داد: زیرساخت‌های عمرانی در کلانشهر‌ها در سال‌های گذشته بسیار محسوس بوده است، به همین دلیل عده‌ای از انصاف خارج می‌شوند و به دلایل سیاسی و شخصی سعی می‌کنند که این تحولات انجام شده را نبینند.

وی با بیان اینکه نیمی از زیرساخت‌های انجام شده در شهر تهران طی 12 سال گذشته بوده است، تأکید کرد: از سال 45 تا 84 تنها نیمی از زیرساخت‌های شهری انجام شده بود و شهرداری تنها طی 12 سال آن را تکمیل کرد.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران ادامه داد: طی 2 ماه‌ آینده صد در صد پروژه‌های زیر ساختی شهر تهران محقق می‌شود.

جاوید با بیان اینکه مدیریت شهری آینده باید در راستای تبیین برنامه 25 ساله مدیریت شهری اقداماتی انجام دهد، گفت: تدوین طرح‌های بلند مرتبه برای شهر باید برای سال 1430 تهیه شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
درود بر اقای دکتر قالیباف
آخرین اخبار