سخنگوی ناجا:

برخورد شدید ماموران پلیس راه عسلویه قابل قبول نیست

دفتر سخنگوی ناجا اعلام کرد: راننده خاطی مستوجب توبیخ و تنبیه است امابرخورد شدید مامورین پلیس راه عسلویه نیز قابل قبول نیست.

برخورد شدید ماموران پلیس راه عسلویه قابل قبول نیستبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دفتر سخنگوی نیروی انتظامی در خصوص انتشار کلیپی که اخیرا با مضمون القایی برخورد مامور راهور عسلویه با یک راننده در فضای مجازی منتشر شده است، اظهار کرد : متاسفانه این کلیپ تنها بیانگر بخش بسیار محدودی از واقعیت رخ داده است. اصل واقعیت این است که یک اکیپ گشت راهور شهرستان عسلویه در حین انجام ماموریت متوجه حرکت یک خودرو دارای سه سرنشین در مسیر خلاف ،آنهم با سرعت بسیار زیاد و خطرآفرین ، می‌شوند.

از همین رو بلافاصله برابر قوانین راهنمایی و رانندگی مبادرت به متوقف کردن خودرو نموده و از راننده خودرو درخواست مدارک می کنند.اما ،راننده نه تنها از دادن مدارک امتناع می ورزد بلکه به گونه‌ای تکانشی، پرخاشجویانه و غیرعادی مامور راهور را مورد توهین و یورش پیاپی قرار می‌دهد.

رفتار غیرعادی و خشونت آمیز راننده متخلف ، ماموران پلیس راه عسلویه را ناگزیر از کسب تکلیف از سر اکیپ گشت، ودر خواست حضور او در محل رخ داد، می کند. با حضور سراکیپ راهور در محل توقف خودرو ،از راننده خاطی خواسته می شود تا جهت انتقال به کلانتری سوار خودرو پلیس شود.اما او بازهم با توسل به خشونت به درخواست ماموران پاسخ رد می دهد.به همین سبب ماموران ناگزیر با اعمال زور او را سوار خودرو کرده و به کلانتری منتقل تا از آن طریق تحویل مراجع قضایی بدهند.

بدیهی است هرچند راننده خاطی مستوجب توبیخ و تنبیه است لیکن برخورد شدید مامورین درصحنه نیز قابل قبول نیست و تذکر و برخورد انضباطی لازم با ماموران پلیس راه عسلویه صورت گرفته است بررسی های تکمیلی حکایت از آن دارد که راننده مذکور دارای تخلفات و رفتارهای پر خطر ترافیکی عدیده ای است.

انتهای پیام /

برخورد انضباطی با ماموران پلیس راه عسلویه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
پلیس همیشه زحمت میکشه تا امنیت کشورمون برقرار باشه . درود بر پلیس
-
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
با سلام
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۰۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
آره عزیزم کسی که با پلیس مملکتش بد رفتاری میکنه از سطح شعور و فرهنگ کمی برخورداره . اگه تو کشوری غیر ایرا ن جرات داری در مقابل پلیس تمرد کن ببین چه بلایی سرت میارن.برادر منم باشه خلاف کنه و با پلیس درگیر بشه و تمرد کنه خودم تنبیه ش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
عزیزم پلیس جاهای دیگه مثل پلیس راهور ما بی ادبی نمیکنند یالا مدارکو بده در شان مرد قانون نیست هنوز این نکات ابتدایی و ساده بین المللی را پرسنل راهور نمیدانند فقط یاد گرفته اند بی ادبی کنند وجریمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
د ؟ در ضمن تا کی باید نیروهای زحمتکش ناجا فدای بدرفتاری و تصمیمات عجولانه دیگران بشوند .
Iran (Islamic Republic of)
بهجتی
۱۳:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
تو این گرما نفست از جای سرد میاد سردار. تو گرمای عسلویه مامورین همینطوری کلافه هستن و وقتی رانندهایی رو میبینن که گردن کلفتی میکنن و به هیچ قانونی احترام نمیزارن ، نیازی به برخورد نرم نیست. با چوپ باید ببرنشون کلانتری. اگه در حین خلاف حرکت ، یه سرپرست خانواده یا خود خانواده رو کشتن میداد، شما میخواستی جواب بدی ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
اگه از بستگان خودت بود بازم این طوری صحبت می کردی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
اخلاق ماموران راهور هم چندان مودبانه نیست علت را باید در تربیت انها جستجو کرد
آخرین اخبار