ملکی خبر داد

حریق خودروی پراید در پارکینگ ساختمان مسکونی تهرانپارس/3 نفر از میان دود و آتش نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت:حریق خودروی پراید در پارکینگ ساختمان مسکونی تهرانپارس مهار و 3 نفر از میان دود و آتش نجات یافتند.

حریق خودروی پراید در پارکینگ ساختمان مسکونی تهرانپارس/3 نفر از میان دود و آتش نجات یافتندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام خبر حریق در یک ساختمان مسکونی در تهرانپارس درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:26 امروز، آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی، در منطقه تهرانپارس، خیابان 214 غربی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه 10 واحدی بود که در طبقه منفی یک (پارکینگ) سه دستگاه خودرو وجود داشت که یکی از خودروها (یک پراید) دچار آتش‌سوزی شده و کاملاً شعله‌ور بود، همچنین بر اثر این حادثه دود غلیظی طبقه منفی یک را فرا گرفته و در حال سرایت به طبقات بالایی بود.

وی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در اطفای حریق خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند،یک گروه از آتش‌نشانان به پارکینگ رفته و متوجه شدند آتش‌سوزی خودروی پراید زمانی به وقوع پیوسته که راننده آن مشغول پارک خودرو بوده ،و با توجه به اینکه راننده پراید خانم جوان و دارای معلولیت بود، همسایه‌ها برای کمک به وی به پارکینگ رفته بودند که آتش‌نشانان نیز به سرعت مشغول کمک به این زن جوان شده و وی را از وضعیت ناایمن خارج کرده و به محل امن منتقل کردند.

ملکی افزود: همزمان گروه دیگر از آتش‌نشانان به طبقات بالایی ساختمان رفته و مشغول جستجو برای نجات افراد شدند، در ادامه عملیات، یک مادر و فرزند با استفاده از نردبان از داخل ساختمان خارج و به محل امن منتقل شدند.

ملکی تصریح کرد: در مجموع در این حادثه سه نفر توسط آتش‌نشانان بدون آسیب‌دیدگی از میان دود و آتش نجات یافتند و عملیات پس از تخلیه دود و ایمن‌سازی کامل محل حادثه، در ساعت 14:25 پایان یافت.

انتهای پیام/

نجات مادر و فرزند و زن جوان از میان دود و آتش در تهرانپارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار