ملک نژاد خبر داد

مهار حریق در کارگاه تولیدی لوازم پلاستیکی قیامدشت/ حادثه مصدوم نداشت

فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزامی گفت:حریق کارگاه تولیدی لوازم پلاستیکی در شهرک قیامدشت، با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار شد.

مهار حریق در کارگاه تولیدی لوازم پلاستیکی قیامدشت/ حادثه مصدوم نداشتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد ملک نژاد فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزامی اظهار کرد:با اعلام حادثه آتش سوزی یک کارگاه تولیدی لوازم پلاستیکی در شهرک قیامدشت در ساعت 18:10 عصر روز گذشته به سامانه 125 از سوی شهروندان، آتش نشانان ایستگاه 66 و گروه امداد و نجات 15 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به شهرک قیامدشت، خیابان حصار امیر اعزام شدند.

 ملک نژاد گفت: در محل حادثه یک سوله حدودا 3 هزار متر مربعی با کاربری کارگاه تولیدی لوازم پلاستیکی مشاهده شد که قسمتی از این سوله به مساحت تقریبی هزار متر مربع دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر سوله بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت جریان برق و گاز محل حادثه را قطع کردند و پس از گشودن درب ورودی کارگاه و ایمن سازی کامل، به وسیله تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به اینکه پس از بررسی مشخص شد حدود 150 دستگاه سیلندر 11 کیلویی گاز مایع نیز در مجاورت محل حادثه قرار دارد، افزود: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص، بدنه سیلندرهای گاز مایع را سرد کردند و مانع از سرایت آتش سوزی به سیلندرها شدند.

ملک نژاد در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش فراوان شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و از سرایت آتش سوزی به قسمت های دیگر سوله جلوگیری به عمل آوردند.

انتهای پیام/

حریق کارگاه تولیدی قیامدشت مهار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار