حجازی:

حریق منزل مسکونی مهار شد/ مصدومیت شدید کارگر

فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: آتش سوزی در قسمت اتاقک کارگری ملک مسکونی در جاده خاوران، مصدومیت کارگر جوان را به همراه داشت.

حریق ملک مسکونی مهار شد/ مصدومیت شدید کارگربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا حجازی فرمانده آتش نشانان اعزامی اظهار کرد:با اعلام حادثه آتش سوزی در قسمت اتاقک کارگری ملک مسکونی به سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 86 و 121 به همراه گروه امداد و نجات 15  با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 13:10 روز گذشته خود را به جاده خاوران، سه راهی سیمان، میدان اشرف آباد، خیابان رستگار رساندند.

 فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه گفت: یک اتاقک حدودا 15 متر مربعی که محل استراحت کارگران این ملک بود آتش گرفته و دود بسیار غلیظی محوطه اطراف را فرا گرفته بود.

وی در ادامه گفت: یکی از کارگران در هنگام آتش سوزی در حال استراحت در داخل اتاقک بود که دچار مصدومیت شده و قبل از حضور نیروهای عملیاتی خود را به خارج از محل حادثه رسانده بود.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع جریان برق و گاز اتاقک، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده در کوتاه ترین زمان ممکن، آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی، چندین سیلندر گاز مایع و پیک نیکی را به خارج از محل حادثه انتقال دادند.

حجازی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی در پایان، کارگر 36 ساله را که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

انتهای پیام/

حریق منزل مسکونی جاده خاوران مهار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار