محبی خبر داد

تحصیل ۴۷۵ دانشجو در زندان‌های استان تهران

مدیر کل زندان‌های استان تهران از تحصیل دو هزار و ۹۳۵ نفر از مددجویان در زندان‌های استان تهران در مقاطع تحصیلی متوسطه و آموزش عالی خبر داد.

تحصیل ۴۷۵ دانشجو در زندان‌های استان تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛مصطفی محبی مدیر کل زندان‌های استان تهران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در زندان‌های استان در سال‌جاری 475 مددجوی دانشجو در دانشگاه پیام نور و مراکز علمی و کاربردی بعثت مستقر در ندامتگاه قزلحصار، بازداشتگاه اوین، ندامتگاه شهرری و زندان رجایی شهر تحصیل می‌کنند.

وی افزود: این افراد در رشته‌های تربیت مربی قرآن کریم، مترجمی زبان انگلیسی، مدیریت کسب و کار، اینترنت و شبکه گسترده، حقوق - خدمات قضایی و حسابداری در مقاطع تحصیلی کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

محبی ادامه داد: تعداد یک هزار و 920 زندانی در هنرستانهای فعال در زندان‌های استان تهران، در6 مرکز ندامتگاه قزلحصار، بازداشتگاه اوین، زندان رجایی شهر، ندامتگاه شهرری، مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ و کانون اصلاح و تربیت در رشته‌های برق ساختمان، نقشه کشی، تعمیر اتومبیل سواری، برق خودرو، تصویر سازی کامپیوتر، حسابداری مالی، پرورش قارچ خوراکی و طراحی و توسعه صفحات وب مشغول به تحصیل هستند.

مدیر کل زندانهای استان فرآیند جذب دانش آموز و دانشجو با توجه به جامعه هدف در سطح زندانها را فرآیندی پیچیده دانست و گفت: کارشناسان فرهنگی و تربیتی فعال در زمینه ایجاد انگیزش و همچنین شناسایی مددجویان مستعد به ادامه تحصیل تمام همت خویش را در بستر ادامه تحصیل مددجویان به کار می‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد:تمامی اساتید و دبیران فعال در مراکز آموزش علمی کاربردی بعثت و هنرستانهای موجود با هماهنگی و تعاملات صورت گرفته با نهادهای مربوطه از شاغلان مراکز آموزش عالی و دبیران مورد تائید آموزش و پرورش هستند .

انتهای پیام/

تحصیل یک هزار و 920 زندانی در هنرستان های فعال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار