دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درجمع مردم اراک:

فتنه ٨٨ یک دسیسه شیطانی بود که با بصیرت ملت ایران ناکام ماند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درجمع مردم اراک گفت: فتنه ٨٨ یک دسیسه شیطانی بود که با بصیرت ملت ایران ناکام ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم اراک در مسجد حضرت فاطمه‌ کرهرود فتنه ٨٨ را دسیسه شیطانی خواند و گفت: این فتنه به دست آمریکا طراحی و اجرا و با بصیرت ملت ایران این فتنه ناکام ماند.

آیت‌الله اراکی با اشاره به ٩ دیماه روز تجدید پیمان امت با ولایت گفت: امروز دشمنان با جنگ اقتصادی و فرهنگی با ما روبه رو هستند که همه ما باید برای غلبه بر این فتنه‌ها تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: امروز ما باید متکی بر نیرو‌های داخلی باشیم و جوانان مستعد را شناسایی و بکار گیری کنیم و انتظار کمک از آمریکا را نداشته باشیم.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وی ادامه داد: برای دست‌یابی به صلح و آرامش مردم باید هوشیار بوده و   رهبران الهی را پیروی کنند تا به دنبال صلح عدالت، رفاه و جانشینی خدا هم در مقابل شیطان محقق شود، چون که   شیطان رجیم در حال تولید نسل بوده  و در فتنه سال ۸۸ این فرزندان شیطان بودند که سر برآوردند.

وی اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم  و بیان کرد : قدس اولین پایگاه حکومت جهانی حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف است و اسرائیل حق تعرض به آن را ندارد.

انتهای پیام / ج

سخنان دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی درجمع مردم اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.