چهاردهم دی ماه در تاریخ نصف جهان ماندگار شد

مردم دیار نصف جهان باحضور پرشور خود درمیدان انقلاب اصفهان هنجارشکنی ها و بی حرمتی ها به نظام جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم در شهر اصفهان آغاز شد.

راهپیمایی پرشور مردم مومن، انقلابی و ولایت‌مدار اصفهان در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و در محکومیت فتنه‌انگیزی دشمنان جمهوری اسلامی از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان انقلاب در حال برگزاری است.

 

چهاردهم دیماه در تاریخ نصف جهان ماندگار شد

اقشار مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، کارگر و کارمند، طلاب و روحانیون، اساتید، بازاریان و.. یک صدا فریاد "مرگ بر فتنه‌گر" و "مرگ بر منافق" سر می‌دهند.

مردم بصیر و ولایی اصفهان با حضو پرشور و وحدت‌آفرین خود در این راهپیمایی یک بار دیگر ثابت کردند که به بیگانگان اجازه دخالت در امور کشور را نداده و فرصتی برای سوء استفاده‌گری آمریکا و اسرائیل و اذناب آنها نخواهند داد.


چهاردهم دیماه در تاریخ نصف جهان ماندگار شد

مردم اصفهان دراین راهپیمایی ضمن محکوم کردن بی حرمتی ها و هنجارشکنی ها به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تخریب اموال عمومی باردیگر عهد و پیمان خودرا با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به منصه ظهور گذاشتند.

همچنین مردم ولایتمدار ومومن شهرستان فلاورجان با دست نوشته های مرگ بر آمریکا- مرگ بر فتنه گر و مرگ بر اسرائیل نفرت وانزجار خود را در رابطه حوادث اخیر نشان دادند.

 

راهپیمایی مردم فلاورجان در محکومیت اخیر اغتشاشگران

 

چهاردهم دی ماه در تاریخ نصف جهان ماندگار شد

 

 

انتهای پیام/م

 

مراسم راهپیمایی در محکومیت اغتشاشگران اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۴ دی ۱۳۹۶
افرین بر ایرانیان
آخرین اخبار