خروش مردم انقلابی شهرستان های فلاورجان، مبارکه و شاهین شهر

مردم شهرستان های فلاورجان ، مبارکه و شاهین شهر همگام با دیگر مردم ایران اسلامی در راهپیمایی محکومیت هنجارشکنان شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گزارش خبرنگار ما از شهرستان فلاورجان حاکی از حضور حماسی و انقلابی مردم مومن و شهید پرور این شهرستان است .

بنابر این گزارش مردم شهرستان فلاورجان با در دست داشتن دست نوشته های مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر فتنه گر حوادث اخیر را که موجب تخریب اموال عمومی و به آتش کشیدن پرچم جمهوری اسلامی  ایران بود را محکوم کردند.

خروش مردم انقلابی  شهرستان های فلاورجان، مبارکه و شاهین شهر

همچنین خبرنگار باشگاه خبرنگاران از شهرستان مبارکه تصاویری از حضور پر شور مردم ولایت مدار این شهرستان برایمان ارسال کرده اند که حاکی از ولایت مداری و پایبندی این مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

مردم این شهرستان نیز  از ساعت ۱۰:۳۰  امروز از میدان ولی‌عصر (عج) به سمت مسجد جامع این شهر حرکت کردند و شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ  برانگلیس ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر فتنه گر ومرگ بر منافقین سر دادند.

خروش مردم انقلابی  شهرستان های فلاورجان، مبارکه و شاهین شهر

راهپیمایی مردم در شهرستان‌های شهرضا، خمینی‌شهر، نجف‌آباد و لنجان علیه اغتشاشگران و آشوبگران با حضور حداکثری مردم دیروز برگزار شد و مردم شاهین‌شهر و برخی دیگر شهرستان‌ها نیز  امروز از ساعت ۱۵و ۳۰ دقیقه به راهپیمایی می‌پردازند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری راهپیمایی در محکوکیت اغتشاشات اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.