ماجرای سفر هوایی قربانیان سر بریده شده داعش!+ فیلم

پس از گذشت ۳ سال، برای محل دفن اجساد قربانیان سر بریده شده توسط داعش، یک تصمیم نهایی اتخاذ شد.

ماجرای سفر هوایی قربانیان سر بریده شده داعش!+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در 15 فوریه سال 2015، جمعی از  مسیحیان قبطی مصری تبار که تعدادشان به 21 تن می‌رسید و در چنگال تروریست های داعش گرفتار بودند به شکل هولناکی در سواحل لیبی سر بریده شدند.

بنابر گزارش "المشارق" ارتش مصر پس از تماشای این ویدئو ، در کمتر از 24 ساعت طی هماهنگی‌های لازم با مقامات لیبی حملات هوایی شدیدی را به مواضع داعش در لیبی انجام داد.

مدتی بعد دولت لیبی با دستگیری شخصی مرتبط با این جنایت تکان دهنده موفق شد اطلاعاتی درباره عوامل دیگر این پرونده بدست بیاورد. "صدیق السور" رئیس دادستانی عمومی لیبی پس از بازجویی‌های متوالی از این شخص توانست از محل اجساد نیز آگاهی یابد.

اکنون پس از گذشت مدتی طولانی از این حادثه با درخواست دادستان کل مصر مبنی بر بازگرداندن بقایای اجساد بی سر مسیحیان قبطی که تا این زمان در لیبی بوده موافقت شده و در تابوت  با هواپیما از فرودگاه "مصراته" به مصر بازگردانده می شوند.

گفتنی است تمامی اجساد به پزشکی قانونی منتقل  و از آنها نمونه‌" DNA" گرفته شده است.در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید صحنه‌هایی از حادثه سر بریده شدن قربانیان در سال 2015 و همچنین انتقال اجسادشان به تازگی از لیبی به مصر را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دختربچه‌ای که از عملیات انتحاری خانواده‌اش جان سالم به در برد! +فیلم

پیام ویدئویی جوان داعشی قبل از هلاکت در عملیات تروریستی!

قربانیان سر بریده‌شده داعش به سفر هوایی می‌روند!

برچسب ها: داعش ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار