معاونت پشتیبانی اتاق تعاون ایران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی از محل صندوق توسعه ملی به تعاونی های تولیدی

مطیع جهانی گفت: طبق تفاهم نامه اتاق تعاون و پست بانک ، تسهیلات ارزی و وریالی از محل صندوق توسعه ملی به تعاونی های تولیدی پرداخت می شود.

پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی از محل صندوق توسعه ملیعلی مطیع جهانی معاونت پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ارائه خدمات به تعاونگران از اولویت‌های اتاق تعاون محسوب می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تحقق رونق تولید، تصریح کرد: به منظور حمایت از تولید ملی و توانمندسازی تعاونی‌ها در اقصی نقاط کشور و رفع مشکلات تعاونی‌ها و ارائه تسهیلات مناسب به آن ها، تفاهم نامه‌ای فی مابین پارلمان بخش تعاون کشور و پست بانک منعقد شد.


بیشتر بخوانید: فعالیت ۲۳۰ هزار اتاق تعاون در سراسر کشور/ نظام توزیع و صادرات عادلانه دستاورد ۴۰ سالگی انقلاب در حوزه تعاون 


این مقام مسئول در تشریح خدمات قابل ارائه در قالب این تفاهم نامه تصریح کرد: در این تفاهم نامه، پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی از محل صندوق توسعه ملی به تعاونی‌های تولیدی بخش صنعت، آب، کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی همچنین پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تعاونی‌ها برای خرید مواد اولیه تولید با معرفی اتاق تعاون ایران، مورد تایید و توافق قرار گرفته است.

گفتنی است، در راستای این تفاهم نامه، باجه پست بانک در محل میز خدمت اتاق تعاون ایران، افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

تفاهم نامه‌ای فی مابین پارلمان بخش تعاون کشور و پست بانک منعقد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار