روایت‌هایی خواندنی درباره سردار سلیمانی؛

نامه معروف حاج قاسم به وزیر دفاع آمریکا/ یک اس ام اس برای ژنرال پترائوس / من قاسم سلیمانیم و کت و شلوار تنمه..!

این روزها داستان‌های گوناگونی از دلاوری‌های این سردار بزرگ نقل می‌شود که حتی شاهد پیامک شدن آن در این روزها هستیم و خارج از مرزهای جغرافیایی ایران افسانه های زیادی درباره او سر زبان هاست، افسانه‌هایی که هیچ وقت درستی یا نادرستی شان از طرف هیچ مقام رسمی تأیید نشده است...

 به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با آغاز درگیری‌های منطقه که به نوعی نقطه آغاز آن را می‌توان از سوریه دانست شاهد، نقطه نظراتی در رابطه با چگونگی این درگیری‌‌ها بودیم.

در ابتدا ساز مخالف از سوی معارضین سوری زده می‌شد و کم کم گروه‌های تروریستی از کنار آن ریشه دوانده و ظهور پیدا کردند، در این میان اظهارنظرات مختلفی برای فروکش کردن این نا آرامی‌ها از سوی کشورهای منطقه و جهان مطرح شد اما بدون شک اقدامات ایران و ارائه راه حل‌هایش صادقانه و کارآمد بود چرا که پشت آن هیچ‌گونه اغراض سیاسی نهفته نیست‌.

در این بین دو مهره کلیدی در تحولات منطقه وجود دارد که در تیتر اخبار جایگاه مهم و ثابتی را به خود اختصاص داده‌اند که این دو مهره یکی " بندر بن سلطان" که از دور تحولات منطقه خارج شد که که در پیشبرد اهداف غرب و هدایت و تامین تروریست‌ها عاجز ماند در نتیجه به عنوان یک مهره سوخته تلقی شد و دیگری " سردار قاسم سلیمانی" است که با مشاوره‌های نظامی خود منجر به شکست تروریست‌ها در بسیاری از مقاطع شده است.
 
خارج از مرزهای جغرافیایی ایران افسان‌های زیادی درباره او سر زبان هاست. افسانه‌هایی که هیچ وقت درستی یا نادرستی شان از طرف هیچ مقام رسمی تایید نشده
 
با توجه به اینکه این روزها داستانهای گوناگونی از دلاوری‌های این سردار بزرگ نقل می‌شود که حتی شاهد پیامک شدن آن در این روزها هستیم در این گزارش بر آن شدیم تا طی یک گزارش برخی از این داستان‌هارو گرداوری کنیم چرا که اگر برخی از آن‌ها به افسانه شبیه باشد اما در خور ذکاوت و قدرت سردار بدون شک خواهد بود.
 
نامه معروف سردار سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا
 
یکی از معروف‌ترین این روایت‌ها جریان نامه سردار سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا بعد از نامه اول و تهدید آمیز اوباما به رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله) است.
 
سازمان ادارای پنتاگون از ۷ لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان، ۴ لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد که کمی بعد از نامه اوباما نامه‌ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار میگیرد.
 
ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد … با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند !
 
یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران … نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود !
 
 ” اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد ”
 
امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران
 
 
من قاسم سلیمانیم و کت و شلوار تنمه..!
 
در تاریخ 93/9/23 شبکه تلویزیونی الفرات عراق یک میهمان ویژه داشت که در خلال آن می‌خواست از  شکست یک عملیات ویژه داعش پرده بردارد میهمان شبکه یکی از روسای قبایل عراق و فرمانده نیروهای مردمی عراق آقای ابوحسن می‌گفت ما اطلاع یافتیم که 370 نفر از نیروهای داعش طی عملیاتی قصد گروگانگیری ایرانیان زایر را در نزدیکی کربلا دارند.
 
 فرمانده عراقی ادامه داد: ما طبق وظیفه موضوع را سریعا به حاج قاسم سلیمانی اطلاع دادیم چون ایشان فرمانده حفاظت از زوار اربعین بودند این فرمانده عراقی توضیح میدهد حاج قاسم سریعا مسیر حرکت داعش را رصد کردند و با 20 نفر از نیروهای زبده اش در سر راه نیروهای داعش کمین کرد فرمانده عراقی چنین توضیح داد ک نیروهای حاج قاسم سلیمانی با نیروهای داعش درگیری شدند واین درگیری نیم ساعت بطول انجامید.
 
 ابو حسن افزود  بعد از اتمام درگیری من با نیروهایم به منظقه درگیری رفتم وبا چشمان خودم دیدم که تمام نیروهای داعش بجز یک نفر که اسیر شده بود کشته شده بودند  ابوحسن چنین توضیح داد که حاج قاسم سلیمانی که کت و شلوار  تنش بود رو به اسیر داعشی کرد و کت و شلوارش را نشان داعشی داد و گفت:
 
همانطور که ميبينيد لباس من براى جنگ نيست واى بر شما اگر  رهبرم سيدعلى دستور بدهد که لباس نظامى بپوشم... !
 
 
ماجرای حضور سردار در نماز جمعه البغدادی
 
ابوبکر بغدادی در یکی از خطبه‌های نماز جمعه گفته بود: ما اگر سردار سلیمانی را دستگیر کنیم مانند خلبان اردنی آن را در آتش خواهیم سوزاند و گفته می‌شود جواب سردار سلیمانی در واکنش به این موضوع بدین شره است:
 
" آقای بغدادی! زمانی که این حرف را می زدی بنده روبروی شما در صف سوم، بین جمعیت نشسته بودم! "
 
 
کیک تولد برای سردار سلیمانی
 
۲۰ اسفندماه، سالروز تولد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس است. این عکس در صفحه منعکس کننده اخبار عراق در فیسبوک منتشر و اعلام شده است، کیک را عراقی ها برای سردار سلیمانی طراحی کرده‌اند.

خبر ناگوار سردار سلیمانی برای صهیونیست‌ها

در اردببهشت 92 خبری منتر شد مبنی بر اینکه یک  منبع نزدیک و مطلع  از قول سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به شبکه المیادین گفت: رژیم صهیونیستی با اقداماتی شبیه آنچه در حومه دمشق انجام داد، نمی تواند هیچ خللی در قدرت مقاومت ایجاد کند.
این منبع مطلع از قول سردار سلیمانی افزوده است: همان طور که «سنگ» به موشک 100 کیلومتری تبدیل شد، به زودی و با عنایت خداوند متعال، قدرت تولید موشک مقاومت با سر جنگی در داخل را به برد 400 کیلومتری خواهیم رساند.

یک اس ام اس برای ژنرال پترائوس آمریکایی
 
 ژنرال پترائوس مديركنونی سازمان سيا داستانی را از زمانی بازگو می‌کند كه يك ژنرال 4 ستاره در عراق بود. اوايل سال 2008 زمانی كه مجادله بين گروه شبه نظامی شيعه از يك طرف و ارتش آمريكا و عراق از طرف ديگر شعله ور بود، به پترائوس يك تلفن داده شد كه در آن يك اسم ام اس از سردار ايرانی بود.
 
 اين مسيج از فرمانده سپاه قدس، قاسم سليمانی آمده بود، و توسط يكی از رهبران عراقی منتقل شده بود، در آن پيغام نوشته شده بود؛ :
 
ژنرال پترائوس! شما بايد مرا بشناسی، من قاسم سليمانی هستم، كسی كه سياست های ايران را در عراق، لبنان، غزه و افغانستان تدوين می‌كند و صد البته سفير ايران در بغداد نيز عضو سپاه قدس است و كسی كه جايگزين او می‌شود نيز عضو سپاه قدس است.
 

 
ژنرال سلیمانی، این «مجاهد» تحت تعقیب شیطان بزرگ و نوچه هایش، برای فرزندان این آب و خاک ، همان «حاج قاسم» بسیجی آفتاب سوخته کرمانی است که گوش به فرمان رهبر و چشم به آزادی قدس شریف دارد و اگر جنگ برای بسیاری از همرزمان او در سال 1367 به صورت پایان یافت، برای او آشکارا تا امروز تداوم داشته و خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Portugal
ناشناس
۰۵:۳۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد.
Finland
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۹ آذر ۱۴۰۱
سردار دلها مردبی ریا شهادت مبارکت باد
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۲:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
من خداییش این سردار رو دوسش داشتم ، روزی که خبر شهادتشو شنیدم حالم واقعا گرفته شد، حیف شد کاش اون روز جمعه من نبودم
Iran (Islamic Republic of)
مریم السادات
۰۱:۳۵ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
حاج قاسم عزیزم، یادت در قلبمون جاودانه ست،رفتی اما هر روز در ذهنمان حضور داری زیرا که ذوب شده در ولی امرت و اسلام بودی و باید هم چنین باشد، همچون مالک اشتر، اویس قرنی، عمار،میثم، حبیب بن مظاهر، زهیر بن قین، مسلم بن عقیل، مسلم بن عوسجه، حضرت عباس و حضرت علی اکبر(ع)، حر و صدها یاران ائمه طاهرین(ع)، ان شاالله که مانیز همچون تو رهرو راهت باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا خواجویی
۲۲:۲۰ ۰۲ دی ۱۴۰۰
بشکند دستی که لیاقت نامه نوشتن برای شما را نداشت. ساعت 11 شب به نیابت از جمعی از رزمندگان اسلام که در حقشان اجحاف شده بود و شما گفتید همه با هم نامه بنویسید تا 22روز بعد جلسه حضوری بگذاریم و مشکلتان رفع شود. سربرگ نامه نوشتم سلام خدمت شیر بیشه ی مقاوت اسلامی...... هنوز خورشید 13 ام دی بین صبح صادق و صبح کاذب بود که باز نوشتم شهادت حاج قاسم سلیمانی شیر بیشه ی مقاومت اسلامی تسلیت باد. بشکند دستم که جز به راه شما بنویسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
قبله باقیست، فقط قبله نما را کشتند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۲۸ دی ۱۳۹۹
سردار بد از رفتنت ایران فلج شد خودت دستمونو بگیر . تا بودی دلمون بهت خوش بود. حالا دل ب کی خوش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۱ ۱۴ دی ۱۳۹۹
سردار سلیمانی همیشه فرمانده من هست ارزوم شهادت در راه و هدف ایشون هستش . انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۴ دی ۱۳۹۹
جنرال بزرگ ایرانی یکی از بزرگ ترین جنرال های تاریخ نامت جاودانه راهت ادامه دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۴ دی ۱۳۹۹
تا زمانی که انتقامت گرفته نشود داغ روی سینه هایمان هست. حالا خوب می فهمم که چه داغ عظیمی روی سینه مولایمان امام زمان(عج) از انتقام امام حسین (ع) باقی ست.... ای امام عزیزم ما را ببخش و کمکمان کن در مسیر راستینت قدم برداریم.......
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۵ ۱۴ دی ۱۳۹۹
دوسستت دارم سردار دلها کاری کردی که به ایرانی بودنم میبالم. سالروز شهادتت مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۴ دی ۱۳۹۹
کرمانی نه
بختیاری هستن
Iran (Islamic Republic of)
@
۲۱:۴۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کرمانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۰۴ دی ۱۳۹۹
حاج قاسم عزیز تودل همه ایران شمع غم روشن کردی تا قیامت میسوزه ازعکسهای شهید مهدی طارمی اززمانی که شهید شدن روتصویرزمینه گوشیم گذاشتم هروقت میبینم ب اون خدا دلم میسوزه حاج قاسم این چه عشقی هسته
Iran (Islamic Republic of)
محمد رزقی
۰۸:۲۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
روح این بزرگ مرد تاریخ بشریت شاد و راهش پر رهرو باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
سردارجان،امشب دلم عجیب تنگ شده براتون و چقد گریه کردم.شما رفیق شهیدم شدید.کیلیپهای مربوط به شمارو هرروز نگاه میکنم.انگار همین امروز ۱۳ دی ماه ۹۸ هست که شما پرکشیدی و رفتید.ما اینجور دلتنگ و بی قرارتون هستیم دیگه خدا صبر به خونواده محترم تون بده.سردارجان برام دعاکن منم پاکیزه و شهید از دنیا برم.روز قیامت من روسیاه را هم شفاعت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
حاج قاسم تا زنده ایم یادت از قلبمون بیرون نمیره. شادی ارواح طیبه ی همه ی شهدا مخصوصا سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی سه تاصلوات محمدی بفرستید....اللهم صل علی محمد وآل محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
حاج قاسم عزیز ۹ ماه از شهادتت میگذره و تو این مدت روزی نبوده که به یادت نبوده باشم.‌سردارجان دلم عجیب برات تنگه.با اینکه هیچوقت سعادت دیدارت رو از نزدیک نداشتم.دلاور تو به درگاه خدا چه کردی که خدا اینگونه عشق ومهرت را به دل عالم انداخته.امشب شب ۲۸ صفره وشب عزای پیامبرخاتم(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن(ع) هست.حاج قاسم پدرعزیزم،شمارا به آقا رسول الله و امام مجتبی(ع) قسم میدم که برام دعاکنی عاقبت منم ختم به شهادت بشه انشاالله. و فردای قیامت شرمنده نباشم.
Iran (Islamic Republic of)
شبگرد
۱۱:۳۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
انتقاومت را خواهیم گرفت...
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۱:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام. جنازه سردار کل اروپاه و امریکاه رو می ارزه سردار دلها یاد تا ابد جاوید
Iran (Islamic Republic of)
سردار دلها
۱۹:۰۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
از روزی دستت قطع شد دست دادن هم ممنوع شد
United States of America
سلیمان
۰۰:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۹
عاشقتم مرد کاش همه مثل تو بودن حیف که رفتی جای رو گذاشتی واسه کسانی که لیاقت ندارن
Iran (Islamic Republic of)
سردار دلها
۰۳:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
روحت شاد حاج قاسم عزیز دلم برایت تنگ شده اقای خوبم رو سیاهم فداکار مهربان ‌
Iran (Islamic Republic of)
حسن کریمی
۰۳:۱۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
جانم فدایت سردار ما شرمنده فداکاری های تووهمرزمانت هستیم
United States of America
حافظ.شیراز
۲۱:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاش بودی سردار!!
کاش بودی و دست دشمن رو از ایران کوتاه می کردی ....
کاش بودی و با دست های قدرتمند و مهربانت سر ترامپ رو از بیخ تا بیخ می بریدی .....
اما با مردن شمااااا صدهاااا سردار سلیمانی به وجود اومد ...
اگرچه مانند شما نیستند اما می توانند از کشورشان محافظت کنند...
Canada
امیر
۰۱:۲۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
ای کاش بیشتر مراقبش بودیم چون اون بزرگوار خیلی مراقب ما بود
Iran (Islamic Republic of)
سلیمانی
۲۲:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
یه عمر خواب نداشتی تا ما امنیت داشته باشیم ولی ما خواب بودیم که تو را کشتند تا زنده ایم شرمندتیم سردار....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
نميدانم چه بگويم.سرداردلها.سرداروطن.سردارجسور.سردارشجاع.سردار.....هرصفت خوبي که بگي برازنده شماست.سردارگلم.رحمت به شيرمادرگلتون.
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
توصیف من از سردار اینه اگر عباس ع ذخیره کربلا بود سردار ذخیره شکست داعش بود وبه همین خاطر خدا نخواست که در هشت سال دفاع مقدس اورا شهید ببیند من تاسف نمیخورم بلکه میگم نوش جونش و شهادت مبارکش باد اگر طور دیگه ای این دنیا راترک میکرد خیلی تاسف میخوردم یادش زنده راهش پاینده باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
سوختیم با رفتنت. عزیز ایران
Iran (Islamic Republic of)
حبیب زبیدات
۰۳:۴۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
زنده یاد سردار شجاع اسلام وولایت.شهیدسپهبدحاج قاسم سلیمانی.شیرمردایران بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
رفیعی ::سلیمانی
۰۳:۱۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
جانم فدای سردار ::راهش ادامه دارد::اگر خدا یاری کند سلیمانیه دیگری ظهور میکنند: وانتقال شهید بزرگ را میگیرند:: الاهی امین ب امید آنروز منتظر میمانیم
Iran (Islamic Republic of)
رضامحمدتقی زاده زرندی
۲۱:۵۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ابوبکربغدادی وداعشیها میخواستندشهیدسردارسلیمانی رابسوزنداماترامپ داعشی این قتل ناجوانمردانه راکردترامپ ومنافقین بدانندسردارسلیمانیها وجوددارند تویک سردارسلیمانی شهیدکردی امابدان میلیونهاسردارسلیمانی زنده اندوراهش ادامه خواهدداشت
Iran (Islamic Republic of)
اوا
۰۰:۰۵ ۲۱ دی ۱۳۹۸
همیشه در قلب و جان منی سردار دلم
Iran (Islamic Republic of)
اصغر شرزوانی
۱۷:۵۱ ۲۰ دی ۱۳۹۸
شهادتت مبارک سردار دلها
Iran (Islamic Republic of)
علیم
۲۲:۱۸ ۱۷ دی ۱۳۹۸
میگن خوب زندگی کردن یچیزه خوب مردن یه چیزه دیگه خوش بحال اونی که خوب زندگی کنه و خوب بمیره
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۱۹:۴۹ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سردار عشق‌همیشه‌درقلب‌ملت‌ایران‌خواهی‌ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۷ دی ۱۳۹۸
علی خاک پاتم ژنرال چه کردی با ایناااااااا
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۲۳:۱۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سردار رفت...
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۱:۰۰ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سردارسلیمانی،خاطرات باشمارادرعملیات کربلای 5 راباافتخارهمیشه برای پسرهایم تعریف کردم و هیچ موقع ازیاد نخواهی رفت،روحت شاد سرداربزرگ ایران
بزرگ مرد تاریخ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
وقتی این متنا رو میخوندم غرور تمام وجودمو گرفت که یک ایرانی هستم.
لعنت به ترامپ لعنت به آمریکا و اسرائیل و انگلیس و عربستان.
افسوس میخورم چه مرد بزرگی رو از دست دادیم گرچه آرزوی خود سردار بود شهید بشه.
از این پس ترامپ باید از سایه خودش هم بترسه و هر شب کابوس اینو ببینه سربازای حاج قاسم بالا سرش هستن.
رو بد کسی دست گذاشتن کسی که نه کل ایران بلکه کل منطقه دوستش داشتن و دارن انتقام سختی ازشون میگیریم.
حاج قاسم روحت شاد راحت بخواب انتقام خونتو میگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۱۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
بعد تو اُف بر دنیا سردار
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۱:۳۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
با اسم تو بغل هم گلوم بغض گیر و هم چشمانم پر از اشک میشه بزرگ مرد
تو همیشه هستی همیشه در قلب من هستی
Iran (Islamic Republic of)
فیروز
۰۸:۵۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
خوشابحالت سردار که به جمع شهدای کربلا پیوستی
Iran (Islamic Republic of)
ayda
۰۰:۳۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
قلب ایران شکست
شهادتت مبارک
شیرمرد ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۵ ۱۳ دی ۱۳۹۸
درود برشرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۳ دی ۱۳۹۸
سلام وررود بر پیکر مجاهد خستگی ناپذیر سردار سپهبد سر لشکر حاج قاسم سلیمانی راهت پر رهرو
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه قشقایی
۲۱:۲۳ ۱۳ دی ۱۳۹۸
سردا حسینی شدنت مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۰ دی ۱۳۹۸
باعث افتخار همه ایرانیان سردار حاج قاسم کابوس همه منافقین و دشمنان نظام و مملکت.دمش گرم خدا سلامتی بهش بده انشالله ۱۲۰ عمر کنه واقعا خیلی مرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
دورود برسردار رشیداسلام حاج قاسم سلیمانی خداوندانشاالابه شما اجر دهد اجرشمابه مهدی فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی ضیایی
۰۱:۲۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
ایرانی هرجا اسم قاسم سلیمانی آمد برخیز و بر سردارت افتخار کن به نیروهای زبده سردار که پا به پای سردار در جبهه ها می جنگند و اسمی ازشون نیست افتخار کن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۳۰ ۱۴ مهر ۱۳۹۸
سلام سردار دلم میخواد یه روزی ازنزدیک ببینمد دورود برتو ای دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۹ تير ۱۳۹۸
درود به شرفت.....که باعث افتخار ایران زمین وایرانیان هستی...خدا قوت شیر مرد ایرانی......درود بر سپاه پاسداران...درود بر ار تش جمهوری اسلامی ایران....دوست داریم دلاور...خدا همه شما بزرگواران را سلامت بدارد.امین
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۳۲ ۱۲ تير ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید. خدمت خودت و یارات. امیدوارم همیشه پاینده باشی مرد.
Iran (Islamic Republic of)
علی محمدی
۱۸:۱۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
دوست دارم سردار بزرگ اسلام ژنرال حاج قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
علی محمدی
۱۸:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام درود خداوند بر حاج قاسم سلیمانی دوست دارم این شا الله هرجا که هستی سلامت باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
سلامو درود به همه شهدا مخصوصا شهدای دفاع مقدس وسردار عزیز حاج قاسم.عزیزم دعا میکنم که خداوند شما رو برای ما نگه بدارد .وعاقبتت به شهادت ختم شود.انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسین
۰۰:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
شیرمردایرانی درود برتو آرزودارم درکنارت بااین حرومیهای داعش بجنگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۸
درود بر سردار بزرگوار اسلام ذوالفقار سید علی خدا نگهدارت باشه انشاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
سلام بر سردار عزیزمان خدا قوت بر شرفت امید است خدا پشت و پناهت باشد خدا قوت ایرانی سردار ایران سردار همه ما ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۱۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
شیر مادر حلالت شیر دلاور
Iran (Islamic Republic of)
عباسعلی
۱۱:۰۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
من به شما افتخار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ستار کلانتری
۱۳:۲۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
سردار دلها امنیت کشور را مدیون شماها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۲ دی ۱۳۹۷
درود برسردار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
دوستت دارم حاج. قاسم یادم نمیر ود مارا که محاصره منافقین بو دیم عملیات مرصاد چگونه نجات دادی
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۳:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
حلالت سردار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
علی کاوه فیروز
۱۹:۵۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام حاج قاسم سلیمانی.درود برغیرت شما.درودبرعزت و مقاومت شما.درود برپدرومادرشما که لقمه حلال به شمادادند.براستی با اینگونه پیام ها نمی‌شود از شما قدردانی کرد.من دست و پای شما را می بوسم.خداوندمتعال شمارا حفظ کند.خیلی دوست دارم درکنار شما وحدالامکان کمک حال شما باشم.ارزودارم روزی همرزم شماباشم.حاج قاسم این روزها انسانهای پاک با فطرت درست کمیاب شدند.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا سا دات
۲۳:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
خدا قوت برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
جانم فدای حاج قاسم سلیمانی.فدای ان قلب پاکت.اجرت با ابا عبدالله الحسین ع.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
جانم فدای حاج قاسم سلیمانی.فدای ان قلب پاکت.اجرت با ابا عبدالله الحسین ع.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
درود سردار رشید اسلام سردار دلها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
خدا همیشه پشت وپناهت باشه سردار قهرمان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
سلام سردار من همشهری سردار شهید بروجردی هستم شهید بروجردی پسر عمه خانم من هستند وقتی ما شجاعتی از شما را میبینیم به یاد دلاوریهای شهید بروجردی میفتیم خدا حفظ کنه خودتو و رحمت کنه پدر و مادرتو شما افتخار ما ایرانیانی خوب حال آمریکایها رو گرفتی دستت درد نکنه شما خون شهدارا اجر نهادی
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۹:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۷
سلام و درود بر سردار رشید اسلام
ما به شما سردار عزیز افتخار می کنیم
ای کاش مسئولین دولتی هم اینگونه عمل می کردند
ما مطیع و لایتیم و آماده شهادت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۷
اجرکم عندالله سردار بزرگ اسلام
Iran (Islamic Republic of)
عبدالستار
۱۰:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۷
سلام برشما مرد خدا سلام ودرود خدا برشما ای سرباز و ....ای فرمانده .....لیاقت شما قابل وصف نمیباشد وقتی پیامی ازشما میشنوم اشک شوق جاری میکنم ای کاش درکنارتان بودم وسربازتان میبودم خداوندحافظ جانتان باشد انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
سلام سردار بزرگ وباغیرت...
خدا قوت....
Iran (Islamic Republic of)
عزیز
۲۲:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
امپراطورکشوردلهاست سردارعزیز.یادگاری ازباکری همت چمران است خدا پشت وپنهاهت سرداردلیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
سلام و درود خدا بر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
سلام حاج قاسم برادر عزیزم خیلی دوست دارم کاش منم در کنار شما بودم با دشمن میجنگیدم امیدوارم هیچ وقت سایه ات از سر کشورمان کم نشود درووووووود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۷
سلام حاج قاسم برادر عزیزم خیلی دوست دارم کاش منم در کنار شما بودم با دشمن میجنگیدم امیدوارم هیچ وقت سایه ات از سر کشورمان کم نشود درووووووود
Iran (Islamic Republic of)
علی رنجبر
۱۶:۲۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
اهلا ومرحبا یا عمید المقدم الدفاعی حاج قاسم السلیمانی تحیتنا الک و امثالک انتا شجرتاً تیبه فی الارض حیاک الله من قبل خادمک الصغیر علی رنجبر من( عشیره بن تمیم)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
ما با سردار هستیم
Iran (Islamic Republic of)
قدوسی
۰۹:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
عاشق مرامتم سردار دلیر :-)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام و درود ، به تمام شهدا
سلام به شما سردار سلیمانی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
كور بشه چشم دشمنات همه آنها فداي ي تار موت ان شالله در ركاب رهبر هميشه مقتدرانه براي كشورمون ايران بجنگي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
درود بر شما خدا حافظتان باشد
Iran (Islamic Republic of)
جواداحمدی
۰۱:۲۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
زنده باددلیرمرد ایران سرداربزرگ باغیرت بانفوذمردمی حاج قاسم سلیمانی عزیزبرات آرزوی سلامتی وتندرستی میکنم خداحفظت کنه برای ما که واقعادوستت داریم
Australia
parsa abdi
۰۴:۱۹ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
درود بر حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
زنده باد سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۲۲:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
سلام حاج قاسم همشهری عزیزم خیلی دوست دارم کاش منم در کنار شما بودم با دشمن میجنگیدم امیدوارم هیچ وقت سایه ات از سر کشورمان کم نشود درووووووود
Sweden
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
حاجی قاسم سلام خدا به شما وسایر همرزمان شما قوت و سلامتی بدهد . انشاالله
United States of America
ناشناس
۰۳:۰۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
سلام ای سردار باغیرت ایرانی همه ما شما راازجانمان هم بیشتر دوستت داریم خدا نگه دارت باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
امریکا هیچ کاری نمی تواند کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۳۰ دی ۱۳۹۶
جاودان سربازتم تا جان فدایت کنم
Iran (Islamic Republic of)
احمدقلی طهماسبی
۲۰:۵۲ ۲۵ دی ۱۳۹۶
درود برسردار سلیمانی
از طرف ابوطالب رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
احمدقلی طهماسبی
۲۰:۵۰ ۲۵ دی ۱۳۹۶
درود بر سردار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۸ دی ۱۳۹۶
درود سردار رشید اسلام سردار دلها
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم ابدال نوری
۱۴:۱۲ ۱۵ دی ۱۳۹۶
سلام سردار محبوب عزیزم امیدوارم همیشه سالم تندرست باشی خداوند یار نگه دارت باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۱۵ دی ۱۳۹۶
سردار دلها حاج قاسم عزیزم
رحمت خدا بر پدرومادرت که چنین فرشته ای تربیت کردند.
اسطوره هستی تا قیامت
از خدا میخوام حضرت عباس( ع )یل ام البنین همیشه یاورت باشه
United States of America
بهار
۱۹:۵۲ ۱۴ دی ۱۳۹۶
تا اخرین قطره ی خونم میجنگم برای حفظ جونه سردار سلیمانی که حافظ جونه رهبرمه. خدا قوت سردار
آخرین اخبار