خاطره دکتر جلیلی از شهید همدانی در سوریه

سعید جلیلی در شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یاد شهید همدانی خاطره ای شنیدنی از وی نقل کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید جلیلی سیاستمدار اصول‌گرا، عضو شورای راهبردی روابط خارجی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است. 

دکتر سعید جلیلی در جریان سفر یک روزه به شهرستان ملایر در جمع مردم روستای طجرعلوی این منطقه نیز حاضر شد و به بیان خاطره ای از شهید همدانی پرداخت که این خاطره در صفحه اینستاگرام منتسب به وی منتشر شده است.

خاطره دکتر جلیلی از شهید همدانی در سوریه

وی در این پست نوشت: " چند سال قبل در اوج بحران سوریه و در شرایطی که بسیاری از مسئولان سوری ترور شده بودند و حتی بعضی از مقامات دولتی این کشور نیز فرار کرده بودند، سفری به دمشق داشتم و با بشار اسد دیدار کردم. آن روز حتی برخی مسئولین سوری می گفتند شرایط امنیتی سوریه خوب نیست و به ما اعلام کردند به چند ملاقات دیپلماتیک اکتفا کنید و جای دیگری نروید اما سردار همدانی به من گفت با مسئولیت من بیا به حرم حضرت زینب سلام الله علیها برویم که توفیقی حاصل شد و با ایشان به زینبیه رفتیم.

بعد از این اتفاق خود مسئولین سوری تعجب کردند که ما با چه محاسباتی این کار را کردیم؟ در آن شرایط نماد تفکر بسیجی یعنی سردار همدانی می گفت نظام سوریه باقی می ماند، سقوط نخواهد کرد و ما می توانیم مانع سقوط آن شویم و این حرف او شعار نبود بلکه این را در عمل نشان داد."



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.