مردان، چه زنانی را بیشتر دوست خواهند داشت

محبت میان زوجین مهم بوده ولی باید در نظر داشت عاطفه تا چه اندازه به طرف مقابل داده شود.

محمدرضا نظامی روانشناس خانواده در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: محبت میان زوجین یکی از موارد استحکام روابط آن‌هاست ولی خانم ها باید توجه داشته باشند که برای جذب و گرفتن محبت همسران خود نباید همیشه به آنها محبت و عاطفه بدهند بلکه گاهی لازم است مردان بدون چشم داشت برای همسرانشان عاطفه به خرج دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: خانم ها باید بدانند که خریدن هدایای ویژه برای مردان و پرسیدن اینکه چقدر دوستشان دارند و به آنها وابسته‌اند همچنین آماده سازی غذاهای متنوع صرفا برای جلب محبت، مردان را فقط یک گیرنده بار خواهد آ‌ورد.

 نظامی اضافه کرد: برآورده سازی تمامی خواسته‌های مردان باعث ابراز محبت به همسرشان  نخواهد شد بلکه آنها زنانی را بیشتر دوست خواهند داشت که جایگاه خود را حفظ و محتاج آنها بوده تا بتوانند برایشان هر کاری کرده و تا احساس خوشبختی کنند در این صورت خود را مسئولیت پذیر دانسته و باعث افزایش عشق همسرانشان خواهد شد.

این روانشناس خانواده در پایان افزود: اگر زنان تمام نیاز، خواسته و احساسات خود را نادیده گرفته، مردان قادر نخواهند بود که همسران خود را به اندازه لازم دوست داشته و برآورده سازی این خواسته‌ها عشق زنان از همسران خود باعث نادیده گرفتن خودشان خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار