پیش بینی افزایش 10 درصدی میوه در شب عید/ سقوط قیمت سکه و دلار در بازار/آغاز پیش‌فروش بليت قطارهای نوروزی از امروز

تصمیم جدید قیمت گذاری در ماه های پایانی سال تا بی مهری به صنعت پتروشیمی و کاهش 5 هزار تومانی قیمت سکه از مهم ترین عناوین اقتصادی امروز.

پیش بینی افزایش 10 درصدی میوه در شب عید/ سقوط قیمت سکه و دلار در بازار/آغاز پیش‌فروش بليت قطارهای نوروزی از امروزبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:


اگر چه تنها دو ماه به پایان سال باقی مانده است و بازار نیاز به آرامش و ثبات دارد اما مسئولان خبر از شوک‌های جدیدی در رابطه با بازار می دهند.


در طی سه سال گذشته دولت و وزارت نفت با بی‌مهری در تعیین قیمت خوراک گازی بستر را برای رونق این صنعت تنگ کرده تا جایی که ماحصل آن در حال حاضر عقب افتادگی این صنعت در بخش های مختلف از جمله بازار سرمایه است.


رئیس اتحادیه میوه وسبزی گفت: باتوجه به ذخیره سازی کافی محصولات پیش بینی می شود که قیمت میوه تا پایان 15 فروردین ماه تنها 10 درصد افزایش یابد.


مدیرعامل اتحادیه و تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت: اولین سرمایه گذاری خارجی محصولات شیلاتی در زمینه ساخت قرار دادهایی شناور میان ایران و لهستان کلید خورد.


یک کارشناس گفت:متأسفانه بعضی از سازمان‌ها و گروه‌ها با کارشکنی مانع مقابله بانک مرکزی با موسسات مالی و بانک های غیر مجاز می شوند.


فروش اینترنتی قطارهای مسافری از امروز آغاز شد.


امروز 5 بهمن 94، دلار با اندکی کاهش با نرخ 3 هزار و 643 تومان، سکه طرح قدیم با قیمت 933 هزار تومان و طرح جدید با نرخ 935 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.


یک کارشناس اقتصاد بین الملل گفت: یکسان سازی نرخ ارز در شرایطی قابل اجراست که اقتصاد دارای ثبات باشد.


وزیر نیرو گفت: : نیمی از دشت‌های کشاورزی با بیلان منفی مواجه هستند همه علائم و هشدارهایی را به ما نشان می‌دهد .


قیمت هرکیلو برنج در میادین با میانگین قیمت 6200 تومان عرضه می شود.


شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روزی جاری با افزایش 1090.89 واحدی مواجه شد و به عدد 68 هزار و 857 واحد رسید.

انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار