ابوترابی‌فرد در جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب مرکز آمار:

حوزه اقتصادی کشور نسبت به جایگاه حقیقی خود فاصله دارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید با اطلاعات و آمار در مسیر اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی گام برداشته شود.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد امروز (یکشنبه 18 بهمن ماه) در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز آمار ایران ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: رهبری از مباحث مدیریتی است که در آموزه های دینی مورد توجه ویژه بوده، اصولاً رهبران بزرگ پیام آوران الهی هستند که تربیت یافتگان مستقیم خدای متعال بوده و این شخصیت ها صنعت الهی هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجایی که رهبران از چنین لیاقتی برخوردارند متصدی تربیت و هدایت جامعه بشری شده اند و اوج این لیاقت که آنها را در این جایگاه فاخر رهبری قرار داده در ادبیات دینی با تعابیر گوناگونی مطرح شده است.

نفوذ ناپذیر بودن در برابر دشمنان در روح و جان امام خمینی(ره) موج می‌زد

ابوترابی فرد با بیان اینکه شخصی لیاقت رهبری دارد که در سلامت تولد پیدا کرده و در اوج سلامت خدا را ملاقات و مبعوث می شود ادامه داد: این سلامت حوزه های اعتقادی و رفتاری را پوشش می دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در تداوم راه انبیاء الهی از تمام توانش استفاده کرد که در مسیر آرمان های انقلاب و اجرای این آرمان ها از عقاید پیامبران الهی الگو بگیرد.

ابوترابی فرد افزود: توکل و شجاعت، نفوذ ناپذیر بودن در برابر دشمنان و متواضع بودن در برابر مردم در روح و جان امام خمینی(ره) موج می زد.

وی ادامه داد: این همان حرکت در مسیر انبیاء الهی و آراسته شدن به خصایص آنها است.

رهبران شایسته آرمان‌های دست نیافتنی را دست یافتنی می‌بینند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که سینه تنگ داشته و ظرفیت ندارند نمی توانند در جایگاه رهبری قرار گیرند تصریح کرد: این ظرفیت است که انسان را ثابت قدم می کند هنگامی که امام خمینی(ره) از پاریس عازم تهران بودند احتمال ربوده شدن هواپیما وجود داشت و همچنین حوادث سخت در تهران با توجه به اینکه قدرت در دست رژیم شاهنشاهی بود منتظر ایشان بود اما در همین هنگام امام خمینی(ره) در اوج آرامش به سر می بردند.

ابوترابی فرد با تأکید بر اینکه در مقابل قدرت های سیاسی، اقتصادی و امنیتی ایستادن کار بزرگی است افزود: رهبران شایسته آرمان های دست نیافتنی را دست یافتنی می بینند تا آخرین لحظات پیش از پیروزی انقلاب کسی اعتقاد به پیروزی این انقلاب نداشت اما امام خمینی(ره) فرمودند که شاه باید برود.

وی افزود: این رهبری راه را دراز می بیند اما با توکل بر خدا راه بر او آسان شد.

با مدیریت هوشمندانه رهبری با موفقیت از تحریم‌ها خارج شدیم

ابوترابی فرد درادامه با بیان اینکه در جنگ سوریه سیاستمداران اعتقادی به ماندن بشاراسد نداشتند اظهار داشت: همه آنها معتقد بودند که هر کس که کنار بشار و دولت سوریه بماند خواهد رفت اما رهبری هوشمند انقلاب اسلامی هدف را روشن می بیند و بر مقاومت تأکید می کند.

وی افزود: با تثبیت دمشق، بغداد نیز در خطر سقوط قرار گرفت اما رهبری صالح این خطر را دفع کرد، و کاری که رهبری انقلاب در مسائل سیاسی منطقه و راهبردی که در این رابطه ترسیم کرده اند در آینده توسط جهانیان تجزیه و تحلیل می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت اظهار داشت: با فرستاده شدن پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت و تحریم بانک مرکزی توسط این شورا چه کسی فکر می کرد که ایران از این تحریم ها سلامت بیرون آید اما با مدیریت هوشمندانه رهبری با موفقیت از این تحریم ها خارج شدیم.

رهبر انقلاب تقدس قطع نامه‌های شورای امنیت را شکست


وی افزود: اعضای شورای امنیت با قدرت در مقابل ایران ایستادند به این خاطر که شکست ایران را قطعی می دیدند اما رهبری هوشمند عامل پیروزی دراین مذاکرات و رفع تحریم ها شد. رهبر انقلاب تقدس قطعنامه های شورای امنیت را شکست و سبب شد که با دست خود قطعنامه های خود را لغو کند.

ابوترابی فرد با بیان اینکه آنها می خواستند انقلاب را فرو بریزند و پس از آن کشور را تجزیه کنند افزود: آمریکا حاضر بود در موضوع هسته ای با ایران کنار بیاید و در مقابل ایران بر مسئله عراق با او همراه شود تا نخست وزیر عراق نخست وزیر منتخب سازمان سیا باشد اما ایران به هیچ وجه در مقابل آنها کوتاه نیامد که هیچ کدام از این پیروزی ها بدون داشتن رهبری قدرتمند اتفاق نمی افتاد.

رهبری انقلاب دارای نفوذ کلام در داخل و خارج از کشور هستند

وی با تأکید بر اینکه رهبری دارای نفوذ کلام در داخل و خارج از کشور هستند اظهار داشت: همچنین رهبران توانا بازوان توانایی دارند که مدیران کشور بازوان توانای رهبری هستند و امام و نظام همواره به خاطر اینکه ملت ایران همراه آنها بودند موفق هستند.

ابوترابی فرد با بیان اینکه ما در حوزه اقتصاد نسبت به جایگاه حقیقی خود فاصله داریم افزود: تمام امکانات در اختیار ما است اما این امکانات عزم جدی را می طلبد که اهداف سیاست اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی افزود: باید با اطلاعات و آمار در مسیر اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی قدم برداریم و ارزیابی عملکرد و کارکرد ما متناسب با آمار و مبتنی بر علم و دانش باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه های زندگی انسان عاقل و متدین بدون علم و دانش نخواهد بود تصریح کرد: تصمیمات بدون پشتوانه علمی مصیبت بار خواهند بود.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد از نفرات برگزیده مرکز آمار در مسابقات ورزشی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار