با حضور رئیس جمهور:

مراسم اعطای نشان لیاقت به وزرای امور خارجه و دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شد

مراسم اعطای نشان لیاقت به وزرای امور خارجه و دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی دقایقی پیش با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

مراسم اعطای نشان لیاقت به وزرای امور خارجه و دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شد
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران مذاکرات هسته‌ای و اعطای نشان لیاقت به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و حسین دهقان وزیر دفاع دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سالن اجلاس سران برگزار شد.

گفتنی است تمام اعضای دولت و همچنین تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و استانداران و معاونین رئیس جمهور و خانواده شهدای هسته‌ای در مراسم امروز حضور دارند.

همچنین قرار است در آیین تجلیل از برجامیان در مجموع 28 نفر از دست اندرکاران مذاکرات هسته‌ای در بخش‌های مختلف دیپلماتیک، فنی و حقوقی و غیره نشان و لوح تقدیر از روحانی دریافت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
پس وزیر صنعت و معدن چی میشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
رئیس جمهور محترم خوشحال است و شب و روز سخنرانی می کند، مدال توزیع می کند. او نگران خانه کوچک خود نیست، نگران نسیت که با داشتن سه پسر و فضای کم، محیط خانه برای او سر سام آور شود، نگران نیست که سرمایه او تحت پرونده نگین غرب حدود 10 سال توقیف قوه قضائیه باشد،، او نگران باز پرداخت قسط های سنگین و هزینه سرویس مدرسه بچه هایش نیست، او نگران از دست رفتن بچه اش در یک مدرسه دولتی با کلاس 33 نفره نیست که معلم وقت تصحیح تکالیف بچه اش را ندارد. خوش به حالشان که می خندد و خوشحال برجام هستند.
آخرین اخبار